NOTD cu GEL FINISH de la Avon .

                                         Buna , dragile mele !



         V-am spus in postarea trecuta , ca urmeaza sa primesc ojele Gel Finish de la Avon .Iata ca le-am primit !!
        Astazi o sa va arat nuanta Purplicious ! E superba , cel putin mie imi place tare mult ! Am aplicat doua straturi fiindca voiam ca nuanta sa fie cat mai bine definita , insa , se poate folosi si intr-un singur strat . Imi place mult la ea ca straluceste dupa aplicare , nu e mata , si nu mai este nevoie de aplicarea unui top coat .              Alt plus este ca se usuca foarte repede , si asta imi place mult de tot , fiindca nu prea am rabdare sa astept sa se usuce oja :D . Acum nu pot sa va spun cat rezista , fiindca astazi am aplicat-o . Insa pot sa va spun ca si sora mea a folosit o oja din aceasta gama , nuanta Envy , insa din pacate ei nu i-a rezistat nici macar o zi ! O fi din cauza unghiilor , chiar nu stiu ! Pretul din catalog este : 10,99 lei .






   Voi ati folosit oja Gel Finish de la Avon ? Astept parerile voastre, fetelor ! Pupici ! :*



Etichete: