Accesoriile mele !

                              Buna , dolls !!


      Astazi vreau sa va arat accesoriile mele . Nu am eu cine stie ce accesorii , sunt fete care au mult mai multe ca mine , insa cu siguranta pe parcurs voi avea mai multe .
      Eu cel mai mult port cercei , sunt preferatii mei , coliere mai putin  si bratarile sunt printre preferatele mele . Stiti foarte bine ca acum sunt la moda colierele statement , care pot fi purtate atat intr-o tinuta casual cat si intr-una eleganta ! Eu , din pacate , nu am nici macar unul , spre rusinea mea :d . Insa se afla pe lista mea de cumparaturi .
     O sa va arat cateva poze cu accesoriile mele .
     Aceasta este cutiuta mea pentru accesorii , nu am facut poze fiecarei pereche de cercelusi si colierele pe care le am , insa promit ca in viitorul apropiat vi le voi arata pe fiecare in parte !


















 










  Acest set format din cercelusi si colier sunt primite de la sotul meu , sunt foarte speciale pt mine . Imi place la nebunie culoarea , movul este preferatul meu .





 












 













  Si setul aceste foarte finut , l-am primit de ziua indragostitilor , tot de la sotul meu . <3



















 

















  Acest ceas auriu , este de la sora mea , il ador , poate fi purtat atat la o tinuta eleganta cat si casual .


    Setul acesta format din 3 perechi de cercelusi mi l-am luat din catalogul Avon , cel mai mult mi-au atras atentia cei argintii lungi . :D


























   Acest set din perle naturale , l-am castigat la un concurs pe facebook pe pagina Perle si accesorii , este super frumos .


   Si cel mai frumos set de bijuterii pe care il am , este cel pe care l-am purtat in ziua nuntii , este foarte finut ! E foarte special pentru mine .


    Acum vi le-am aratat in mare , insa in curand vreau sa fac si eu OOTD cu aceste accesorii !





                    Voi , fetelor , ce accesorii purtati cel mai des ? Pupici ! :*