Lotiune de corp Little Black Dress Avon- review

                        Buna, dragile mele!


    Astazi o sa va vorbesc despre lotiunea de corp Little Black Dress.Stiti ca am si parfumul din aceiasi gama si imi place enorm de mult!
    In general produsele Avon sunt foarte bune si nici de data aceasta nu am dat gres cumparand aceasta lotiune de corp.


  O sa va spun ce parere am eu despre ea:
   - imi place ambalajul, este din plastic si lucios, mi se pare elegant;
   - mirosul este Woow!!
   -  pielea miroase foarte bine cateva ore dupa aplicare;
   - pielea ramane fina si hidratata;
   - capacul se deschide foarte usor.
































 
   Mai multe nu sunt de spus, intr-un cuvant e perfecta! Potrivita pentru orice sezon, atat vara cat si iarna , pentru a ne simti frumoase si atragatoare.
   Cu siguranta o voi recumpara dupa terminare!


   Ce parere aveti fetelor despre aceasta lotiune, ati folosit-o? Pupici! :*