Rimelul Luxe de la Avon - review

                                           Buna , fetelor !!


      Astazi o sa va vorbesc despre rimelul Luxe de la Avon . Trebuie sa va spun ca mi l-am cumparat dintr-o intamplare , eu nu am crezut ca va fi cine stie ce !

     Am mai citit review-uri despre el ca nu ar fi bun , chestii din astea , insa mi-am spus : - Hai sa-l incerc , ce am de pierdut ?!
    Desi am fost sceptica la inceput , acum imi pare tare bine ca l-am cumparat ! Eu am folosit inainte mascara tot de la Avon , Super Shock si mi-a placut mult de tot , insa dupa folosirea celui de la Luxe pe acela l-am lasat deoparte . Asa cum va spuneam , acest rimel m-a fermecat .




    Plusurile lui sunt :
               - periuta este foarte deasa , ceea ce permite separarea genelor si nu lipirea lor ,
               - eu mi-am luat Caviar Black , este un negru super intens, care imi place mult de tot ,
               - imi place mult ambalajul , foarte finut, perfect pentru o doamna sau domnisoara ,
               - este foarte frumos aplicat intr-un strat insa mie imi place sa aplic doua straturi pentru o privire mai intensa .

   Minusurile lui sunt :
               - singurul minus , desi nu pot spune ca e foarte dezamagitor , e faptul ca periuta uneori se incarca cu mai mult produs astfel aceasta trebuie putin curatata .

  O sa va arat cateva poze dupa aplicarea rimelului . Nu au iesit foarte clare , insa sper ca o sa va puteti face o parere ! Mentionez ca am aplicat doua straturi , insa in realitate se vede mult , dar mult mai bine !

  In prima poza am avut aplicat si fard de ochi si crema BB Cream Garnier pe ten si se vede mai bine !




    A doua poza  fara nici un pic de make up ! :d






   Cam atat am avut de spus . Este rimelul meu preferat in acest moment insa cu siguranta il voi recumpara . Pretul din catalog este luna aceata 25 lei . Super convenabil .



 Voi , fetelor ati folosit acest rimel ? Pupici si astept parerile voastre !

Etichete: ,