Sheinside, reduceri peste reduceri!

                                Buna, fetelor !


    A venit vara, si cand stim asta unde ne zboara gandul ?! La mare , soare , costume de baie , la distractie !!
Nici de aceasta data cei de la Sheinside nu au uitat de noi , au promotii peste promotii, de aceasta data avem reduceri la produsele pentru vara , aceastea fiind , costume de baie , ochelari si rochite pentru vara . Super, nu ??
 
Sheinside Beach Fashion Season is coming.
Sheinside provides you different kinds of bikinis,sunglasses and dress in  great Summer vacation .20% off for all Bikinis with code: bfsbikini Ends on June 20th.23% off for all sunglasses with code: bfsglasses From 6/17-6/27$3 off over $30 on all summer style dress : bfsdress starts 23th of June to 17th of July.SHOP NOW, Girls!! 
  Pentru a vedea oferta click pe poza de mai sus !! 
   Deci, ce mai  asteptam ?! Reduceri avem , cont pe site avem , let's go to shopping, girls !!!

   Uitati pe ce am pus eu ochii :

1. Acest superb costum de baie! Imi place la nebunie , culoarea sa va scoate si mai mult in evidenta bronzul pielii , fundita aceea roz atrage toata atentia !


























2. Aceasta pereche de ochelari leopard print , mi-a furat ochii , va merge perfect purtandu-l in combinatie cu al meu costumas de baie .




















3. Si nu in ultimul rand aceasta superba rochita alb negru . Este perfecta pentru zilele ce vor urma , o pot purta atat in club cat si la o petrecere pe plaja . Decupajul sau sigur va atrage atentia ! O iubesc !







































         Ce spuneti, fetelor ? Ati gasit ceva pe site ? Pupici ! :*

Etichete: