Tratament leave-in cu ulei de argan Avon- review

           Buna, fetelor!

    Saptamana trecuta v-am spus ca o sa va vorbesc despre Tratamentul Leave-in cu ulei de argan de la Avon.
    In trecut am folosit serul pentru varfurile deteriorate si mi-a placut extrem de mult, asa ca am zis sa-l incerc si pe acesta. Si bine am facut!!


     Eu il aplic ori de cate ori parul nu mi se aseaza fiindca "imblanzeste firele rebele".Insa cel mai des il folosesc dupa ce imi intind parul si nu vreau sa am un aspect neingrijit caci mai sunt fire de par care nu vor sa stea la locul lor.
    Asa ca o sa va spun exact punctele lui forte:
   -dupa aplicare parul este mai moale;
   -ofera stralucire parului;
   -firele rebele sunt asezate la locul lor;
   -se poate aplica atat pe parul ud cat si pe parul uscat;
   -nu ingrasa parul;
   -sticluta prezinta o pompita astfel putem doza exact cantitatea pe care ne-o dorim, fara a risipi produs;
   -are un miros foarte placut.
    Pret: 15 lei .
    In concluzie este un produs foarte bun, pentru a ne aranja parul atunci cand acesta ne face zile fripte, dupa aplicare parul nostru fiind mai moale si mai stralucitor.Recomand cu drag!!
   Cu siguranta dupa terminarea sticlutei il voi recumpara!


   Voi fetelor, ati folosit acest produs pana acum? Ce parere aveti? Pupici! :*