Lotiunea Micelara de la Garnier- review

                      Buna, fetelor!



   Astazi o sa va vorbesc despre Lotiunea Micelara de la Garnier.

  Am citit atat de multe pareri bune despre aceasta lotiune, incat mi-am zic ca trebuie s-o am. Si bine am facut cumparand-o!
  Este prima oara cand folosesc o lotiune micelara, de obicei pentru demachiat foloseam servetele demachiante fiindca aveam impresia ca un demchiant nu ma va ajuta. Nu stiu, poate imi era mie mai comod asa. Insa de cand mi-am luat aceasta lotiune am uitat de servetele!


  O sa va spun parerea mea:
        - eu am pielea sensibila, la anumite produse ma ustura fata,ma strange, insa folosind aceasta lotiune am uitat de aceste lucruri fiindca nu am nici macar o singura problema;
       - imi place ca nu contine parfum;
       - indeparteaza foarte eficient machiajul;
       - am observat ca dupa folosire pielea mea este mai catifelata;
       - nu este necesara clatirea;
       - dupa utilizare avem senzatia pe prospetime, de racoare;
       - o putem folosi atat pe ten, ochi si buze;
       - nu are miros;
       - se potriveste tuturor tipurilor de piele;
       - eu o folosesc atat dimineata cat si seara;
      - cantitatea 400ml care ne ajunge cam pentru 200 de folosiri;
      - pret: 25 lei.

    Pot sa va spun ca aceasta lotiune este de departe cel mai bun produs pentru demachiat incercat de mine si cu siguranta va fi in rutina mea zilnica de ingrijire a tenului pentru mult timp de acum incolo.
   Ma bucur mult ca am descoperit-o si va recomand si voua sa o incercati, cu siguranta nu veti regreta!

    Voi ati folosit Lotiunea Micelara de la Garnier? Ce parere aveti? Pupici! :*

Etichete: ,