Mega reducere de 70% la Sheinside!

                        Buna, fetelor!!


    Astazi o sa va vorbesc despre inca o oferta la Sheinside. Cred ca v-ati obisnuit cu aceste oferte fiindca o data la doua saptamani cei de la sheinside ne fac cate o surpriza de zile mari, nu ca ne-ar deranja. 
   De data aceasta avem o mega reducere, de 70%, va puteti imagina cate hainute frumoase ne putem achizitiona, indiferent de buget? Eu deja mi-am adaugat in cosul de cumparaturi cateva produse care mi-au facut cu ochiul, si o sa vi le arat si voua sa-mi spuneti parerea voastra!!


We have a new activity now.


It is Summer Big Sale.


Up to 70% off for dresses,t-shirts,blouses,pants, skirts ,tank tops and camis.


Seize the chance to get your faves before they've gone forever.

Deci...

1. Aceasta rochita albastra a fost prima care mi-a facut cu ochiul! Imi place totul la ea, incepand de la culoare, care imi scoate in evidenta toate trasaturile frumoase, pana la materialul sau, este o rochita diafana perfecta pentru zilele calduroase de vara. Si nu mai spun de acest superb decupaj din spate care este Wooow!! Cu siguranta voi face senzatie! O puteti gasi AICI la pretul de 16,00$ redus de la 39,98$.


2. Urmatoarea pe lista a fost aceasta camasuta, nu stiu de ce dar in ultimul timp ma atrage orice hainuta care are dungi. ;)) Si aceasta camasuta este perfecta, stiati ca dungile veriticale ne fac sa parem mai slabute, nu?? Eu deja imi imaginez outfitul, aceasta camasuta cu o pereche de pantalonasi scurti si cu pantofi cu toc sau chiar sandalute cu talpa joasa. Alegerea perfecta!! O puteti gasi AICI la pretul de 16,67$.


3. Si nu in ultimul rand aceasta superba bluzita de culoarea piersicii. E superba. Este atat de eleganta! O vreau! O puteti gasi AICI la preul de 14,99$ redus de la 33,98$. super, nu?





          Uitati-va si voi pe site si cu siguranta nu veti iesi cu mana goala! Pupici! :*