Rimelul The Colosal Go Extreme Volum de la Maybelline New York- review

                             Buna, fetelor!!


   Astazi o sa va vorbesc despre rimelul The Colosal Go Extreme Volum de la Maybelline New York.
  Am citit peste tot foarte multe pareri bune insa cand l-am folosit nu mi s-a parul exagerat de bun.
   Este un rimel destul de bun insa pe mine nu ma multumeste pe deplin, eu am alte asteptari de la un rimel.


   O sa va spun ce imi place:
        - ambalajul, este foarte dragut, galben, mie una imi atrage privirea si ma face sa il folosesc ;));
        - imi place ca nu lipeste genele ci le separa atunci cand il aplicam;
       - rezista foarte bine pe gene intreaga zi;
       - eu sunt de parere ca acest rimel alungeste insa nu ofera volum.
  Aceaste patru lucruri mi-au placut la el.

   Acum o sa va spun ce nu imi place:
    - periuta este destul de grosiera, in forma de con, ceea ce nu imi place, fiindca ma chinui destul de mult sa aplic rimelul, plus ca nu pot da foarte bine genele scurte din coltul intern al ochiului;
    - nu mi se pare ca ofera un volum exagerat, daca aplic o singura data nu se observa o foarte mare diferenta, dupa doua aplicari este mai bine;
   - din cauza periutei dureaza ceva timp pana aplic rimelul, lucru care nu mi s-a mai intamplat la alte produse;

   Pretul sau: aprox 35 lei.




















   Acest rimel este destul de bun pentru un machiaj simplu de zi, insa daca vreti un machiaj mai dramatic s-ar putea sa nu fie alegerea perfecta. Pentru mine rimelul reprezinta partea cea mai importanta intr-un machiaj, mi se pare ca schimba total expresia, poate exagerez eu, insa mai ales acum vara pot renunta la un fard de ochi, chiar si la fond de ten, insa la rimel nu! Eu consider ca rimelul, tusul de ochi si un ruj alcatuiesc un make-up reusit atat pentru zi cat si pentru seara.

  Despre acest rimel atat am avut sa va spun, nu cred ca il voi recumpara pe viitor, tot cel de la Luxe ramane preferatul meu (despre care v-am vorbit aici).

Voi ati folosit rimelul The Colosal Go Extreme Volum? Ce parere aveti? Pupici! :*

Etichete: , ,