duminică, 31 august 2014

Cel mai important moment din viata noastra



       La mine toamna incepe cu amintirea unui moment frumos, cel mai frumos din viata mea. 
                        Casatoria!           
     Anul trecut, eu si sotul meu ne-am unit destinele. Am decis sa impartasesc cu voi aceste momente frumoase si sa va arat cateva poze din ziua cea mai importanta.
        Nu o sa scriu cuvinte pompoase fiindca dragostea nu poate fi exprimata in cuvinte. Cea mai buna metoda de a-i arata persoanei de langa tine ca o iubesti e sa-i demontrezi. O fapta frumoasa valoreaza cat 1000 de cuvine.

   Eu si suri.( Madalina de la Unforeeseable-blog)


    Gatitul miresei
                                                



Am semnat si actele. <3


Buchetul meu


Sedinta foto



Dansul nostru

Taierea tortului


Dezgatitul miresei



Acestea sunt cateva poze si mi-am dorit sa impartasesc cu voi aceste momente.
Pupici!



26 de comentarii:

  1. Superbe pozele! Ce ma bucur pentru voi! Sa fiti fericiti in continuare, dragilor :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari,va doresc sa va iubiti mereu ca la inceput <3...sunteti doua surori minunate,va pup si va imbratisez cu mare drag :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, abia astept sa te vad si pe tine! :*

      Ștergere
  4. Wow ...imi place totul ..peisajele ,rochia ta ,tortul si imi inchipui atmosfera care a fost acolo <3. Multa sanatate ,fericire si intelegere sa aveti si din partea mea .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! :* Daaa, multa distractie a fost!! <3

      Ștergere
  5. Foarte frumos totul. Ai fost o miresica wow! Imi place buchetul <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase surori :D ,si nuntasii f frumosi , rochita imi place mult si tortul !! Multi ani inainte va doresc plini de fericire , iubire, intelegere si respect si copii frumosi ca voi !! Scuza-ma ca te intreb , unde ati facut sedinta foto ?? pentru ca locul mi se pare foarte cunoscut !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! :* Am facut pozele langa catedrala din oras, Tecuci jud. Galati. <3

      Ștergere
    2. Eram sigura, eu sunt din Tecuci, catedrala este exact in parcul central !!! Chiar e un colt de rai acel parc !!!

      Ștergere
    3. Da? Suuper! Ai dreptate, e superb! :*

      Ștergere
    4. Da, dar de 8 ani sunt plecata in strainatate si imi este foarte dor de orasul meu natal, de prieteni , fosti colegi din liceu. :( Astept cu nerabdare ca anul viitor sa merg in tara . Va doresc o viata frumoasa impreuna ,sa faceti copii frumosi si sanatosi !! :*

      Ștergere
  7. Ce poze minunate! Esti tare frumoasa!
    Sa fiti fericiti! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim mult! :* Desi am avut ceva probleme, cand am luat buchetul trandafirii erau putin ofiliti, :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Super.Multi ani fericiti impreuna

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari! La multi ani inainte, fericiti si sanatosi. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. ai fost o mireasa frumoasa, casa de piatra si multa fericire :*

    RăspundețiȘtergere
  12. iubita,esti superbaaaa,o mireasa extraordinara.Si pentru mine toamna este importanta,caci tot in acest anotimp m-am casatorit,insa eu nu am devenit inca mireasa :( ,dar speram sa ne unim destinele si in fata lui Dumnezeu. Felicitari si o casnicie frumoasa,fara greutati si multi copii.pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai fost o mireasa superba!Casa de piatra,sanatate si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  14. Casa de piatra! Sa aveti parte de momente superbe impreuna! Si eu tot in august am avut nunta, pe 25.08. 2012

    RăspundețiȘtergere