miercuri, 6 august 2014

Crema Matifianta Solutions- review

                  Buna, dragile mele!


   Vreau sa va vorbesc despre un produs pe care l-am incercat, dar nu m-a ajutat cu nimic.
   Acest produs este Crema Matifianta de zi Solutions, de la Avon.


   Am citit multe review-uri bune, insa la mine nu a functionat.

  O sa va spun parerea mea.          

                             
  Ce imi place: 
     - are protectie SPF 15;
     - miroase foarte bine;
     -borcanasul este foarte dragut;
     -consistenta cremei este perfecta, nu este necesara o cantitate mare pentru a ne da pe toata fata.







  Ce nu imi place:
    - desi am citit ca dupa aplicare tenul este matifiat vreo cateva ore, la mine nu a fost asa, dupa maxim o ora tenul meu stralucea foarte tare;
    - eu am tenul sensibil si sunt alergica la unele produse ,am observat ca dupa cateva zile de folosire, pe ten mi-au aparut mici bubite, asa ca am renuntat la folosirea ei;
   - nu am observat vreo schimbare a tenului dupa folosirea ei.



  Aceasta crema mie nu mi-a fost de folos, dar poate ca voua o sa vi se potriveasca, fiecare ten are particularitatile sale si nu se stie niciodata.

  Voi ati folosit aceasta crema? Ce parere aveti? Pupici! :*

11 comentarii:

  1. Pentru tenul meu folosesc doar crema abraziva sau gommage,nimic altceva.Problema este ca nu e crema adecvata tenului tau ,ramane sa incerci alta firma. Mihaelagreeneyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, dar inca incerc sa gasesc crema perfecta. :D :*

      Ștergere
  2. Nu am incercat aceasta crema, nu prea folosesc produse avon, dar am auzit cateva persoane multumite de ea. Acum fiecare are tenul diferit..

    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, fiecare ten cu problemele sale ;)) Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu am incercat-o, de fapt nici nu am auzit de ea...in general nu prea folosesc foarte multe creme decat rareori, am cam renuntat in ultimul timp, deoarece am incercat de la mama mea unele foarte scumpe gen Vicky si imi faceau mai mult rau decat bine..prefer sa curat si sa-mi hidratez tenul cu Lapte Doina, care e singurul pe care-l folosesc din adolescenta si ma pot lauda cu un ten impecabil la 43 de ani, fara riduri...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am folosit-o, dar acum citind ce ai scris nici ca o mai folosesc, iese din raza de actiune, ms

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am încercat-o, dar am zărit-o și eu în catalog. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am incercat dar am zarit si imi doresc sa il achizitonez

    RăspundețiȘtergere