luni, 4 august 2014

NOTD cu oja Douglas

                      Buna, fetelor!


   Astazi o sa va arat noua mea oja. Este prima data cand am folosit-o si m-am indragostit instant!
   Este de la Douglas nuanta 328, este un roz atat de frumos! Eu iubesc aceasta culoare, insa nu am gasit niciodata rozul acela care sa-mi fure inima, dar acum am gasit oja perfecta.


   O sa va arat cateva poze si sa va spun cate ceva despre ea:  

        -nuanta, asa cum v-am spus mai sus, este absolut superba, un roz aprins;
        - dupa aplicare oja straluceste atat de tare, incat am ramas uimita, parca as fi avut unghii cu gel. Nu am mai avut o oja pana acum care sa straluceasca atat de frumos.
       - rezistenta... nu pot sa va spun cat rezista fiindca am folosit manusi chirurgicale si de obicei oja sare foarte repede atunci cand le port;
      - sticluta este eleganta;
      - pensula este perfecta pentru a aplica oja, nu este nici prea groasa, nici prea subtire;





















   










    Aceasta oja este in momentul de fata preferata mea si oricand as purta-o cu drag. Eu va recomand sa o cumparati daca o gasiti in magazinele Douglas. Chiar merita!!


         Ce parere aveti de nuanta ojei? Pupici! :*

24 de comentarii:

  1. Ghizdavu iuliana simona; ce pot sa spun decat ca imi place mult culoarea si daca mai este si rezistenta oja pe unghii atunci e minunata

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata!! Iar culoaaareaa e superba si ti se potriveste bine! Am si eu o oja din Douglas, un albastru dar daca port unghiile cu gel nu prea apuc sa o folosesc :(

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!! Intradevar, daca ai unghii cu gel, nu prea mai ai cum sa folosesti oja. Pupici!!! :*

      Ștergere
  3. OMG, cred că m-am îndrăgostit ! E suuuuuperbă, ador cum se vede pe unghii ! Pfff...Clar, trebuie să fac rost de ea.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar, e super faina!! Nu-mi puteam lua ochii de la unghii, mi le admiram intruna!;)) Pupici!!! :*

      Ștergere
  4. o culoare placuta si imi place ce luciu intens are

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e. Cred ca este prima oja pe care o am si straluceste atat de frumos! o ador!!!! Te pup! :*

      Ștergere
  5. Dooaamneee cat de frumoase sunt unghiileee!!! Chiar ca zici ca e gel pe unghie. Ai niste unghii superbe, Cris!! Sa.mi zici daca e rezistenta oja pe unghie, mai ales ca tu si muncesti!! Pupici!! :-* :-* ♥♡♥★☆★

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristina! Iti voi spune cand o voi folosi iarasi si nu voi purta manusi ;)) Sa stii ca e superba nuanta si cum straluceste.E wow!! Te pup! :*

      Ștergere
  6. Frumoasa culoare,e cea care imi place si mie

    RăspundețiȘtergere
  7. E superba culoarea! Si ce unghiute frumoase ai, imi place mult forma lor, se vede ca le ingrijesti asa cum trebuie; :D in general nu imi place foarte mult rozul, insa culoarea asta mi s-a asezat langa inimioara:))
    Sa o folosesti sanatoasa in continuare, Cristina! Pozele sunt foarte reusite.. sa ghicesc: sunt facute cu noul aparat? :D :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt facute cu noul aparat. Parca acum iti mai vine sa te uiti la poze, nu? ;))
      Si sa stii ca nu acord atentia de care au nevoie unghiile. In ultimul timp le-am cam neglijat, dar incerc sa am mai multa grija de ele. Pupici! :*

      Ștergere
    2. Mie imi plac unghiile tale :* da, se vad cateva diferente la poze; pupici:*

      Ștergere
    3. Sa stii ca atunci cand vad un blog cu poze clare, sunt mai atrasa sa citesc blogul respectiv. Stiu,nu toata lumea are posibilitatea sa aiba un apart foto bun, ce e eimportant, e ceea ce transmite bloggerita.Dar daca am avut noroc sa castig acest aparat, este foarte bine pt mine.Ma ajuta mult sa va arat exact ceea ce imi doresc! Pupici! :*

      Ștergere
  8. Ce frumoasa e oja! Eu sunt fan roz, trebuie sa o caut si eu prin magazinele lor. Am de la ei un bleu-ciel, dar inca nu am apucat sa o testez. Chiar o voi incerca sa vad daca si aceea e asa lucioasa ca a ta! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, luceste foarte, foarte frumos. Si sa stii ca si eu iubesc rozul, cand vad o oja roz nu ma pot abtine sa nu o cumpar ;)) :*

      Ștergere
  9. N-am incercat aceste oje, dar tre sa recunosc ca arata super!
    P.S.: Ai niste unghiute foarte frumoase :*

    RăspundețiȘtergere