Rimelul Volume Vertige, Yves Rocher- review

                         Buna, dragile mele!!

    A venit randul unui rimel care imi place la nebunie. Acesta este Volume Vertige de la Yves Rocher.


    Daca ati citit postarile trecute stiti ca rimelul Luxe de la Avon a fost preferatul meu, inca este, imi place si acum, dar cel de care o sa va vorbesc astazi este la fel de bun, poate chiar mai bun!!
   Ce-i drept e putin (putin mai mult ) cam scump, mai exact 64 de lei, am vazut pe site. Dar eu nu am dat nimic pe el fiindca am facut o comanda de 50 de lei si am primit cadou acest rimel la comanda + un set de mini creme de fata fiindca m-am abonat la newsletter. Am fost extrem de incantata cand l-am primit, mai ales ca citisem o multime de review-uri bune despre el. Il am de ceva timp, dar fiindca aveam prea multe incepute nu l-am desigilat pentru a nu se usca. Si acum am vreo 5 mascara deschise, niciunul terminat, dar nu am mai avut rabdare si am inceput testarea.


 O sa va spun parerea mea:
       - eu il am pe negru, este un negru foarte intens;
       - dintr-o singura aplicare se vede diferenta, genele sunt alungite, dar eu prefer doua aplicari pentru a alungi genele si mai mult si pentru mai mult volum;
      - periuta este flexibila, perii ajuta foarte mult la separarea genelor, nu am avut nici macar o singura geana lipita, plus ca nu m-am chinuit deloc la aplicarea rimelului;
      - ambalajul este pe placul meu, o culoare metalica. Abia am reusit sa fac cateva poze mai clare caci stralucea foarte tare ;)).







 Scuzati ca sprancenele mele nu sunt puse la punct. :D

Inainte-->



 Dupa-->
                                                 

     Am ales sa fac acesta poza pentru a vedea clar diferenta:




    In incheiere o sa va spun ca acest rimel cu siguranta merita recumparat, desi pretul este destul de maricel, p poate o sa-l prind la reducere! :d
     Eu sper sa va placa review-ul meu si sa va fie de ajutor.

     Ce parere aveti de acest rimel? L-ati folosit pana acum? Pupici! :*

Etichete: , ,