De ce e placa de par alegerea perfecta?

                 

                                   Cum imi aranjez eu parul? 

  Se stie ca pentru mine placa este extrem de importanta in aranjarea parului. Fie ca merg la magazinul din apropierea casei, la shopping in oras, la film sau la o petrecere selecta, placa de par este nelipsita din rutina de aranjare. Imi place sa-mi arat feminitatea si eleganta si consider ca felul in care parul nostru este aranjat adauga un plus la prima impresie. Iubesc sa am parul drept, foarte drept, desi pana acum nu am intalnit placa de par care sa ma multumeasca pe deplin.

                                     Ce-mi doresc eu de la o placa de par?

  Imi primul rand vreau sa alunece usor, sa nu ma traga de toate firele de par atunci cand vreau sa ma aranjez.
  Sa straluceasca, este foarte importat pentru mine ca parul meu sa straluceasca dupa ce l-am intins.Stralucirea parului atrage priviri, o femeie cu parul aranjat frumos, care straluceste si care nu are fire rebele va fi intodeauna remarcata. Imi plus acest lucru imi da incredere in mine.
  Sa nu-mi arda foarte rau parul.
  Sa fie usoara si sa aiba cablu rotativ, pentru o manevrare mai usoara a placii.

  Consider ca placa nu trebuie sa lipseasca niciunei doamne sau domnisoare. Stiati ca placa poate inlocui ondulatorul? Da!! De aceea o iubesc si mai mult. Cu ajutorul sau imi pot face bucle perfecte de parca as fi iesit de la coafor. Daca placile sunt mai inguste putem face bucle mai frumoase si mai bine definite.
  Eu recunosc, pana acum nu am avut niciodata ondulator, fiindca am avut placa de par si acest lucru mi-a usurat si munca si nici nu am mai chetuit bani aiurea pe un alt produs.
   Placa de par este investitia perfecta!

  Daca tot v-am spus ce asteptari am eu de la o placa, de ce imi place si ce pot face eu cu ea, am sa va spun un secret. - Shhht! doar noi il stim! Am pus ochii de o placa superba pe site-ul Total Pro Beauty.
  Este vorba de Babyliss Pro placa de intins parul  mi-a atras atentia in primul rand desingn-ul, este atat de chic, perfect pentru o femeie stilata, cu gri si negru ( combinatia perfecta ), in al doilea rand faptul ca placile sunt foarte subtiri ( asa ca pot face niste bucle su-per-be). Dar citind descrierea am vazut ca are tot ceea ce-mi doresc si ce v-am spus ca vreau eu de la o placa.



  -Temperatura maxima este de 230 de grade C;
  -Este foarte usoara,
  -Are cablu rotativ ( perfect! ),
  -Are invelis Sol-Gel care are cel mai bun coeficient de alunecare,
  -Incalzire instantanee.


  Eu am ales aceasta placa insa pe site sunt foarte multe, pentru gusturile si buzunarele fiecareia.

Voi folositi placa?
De ce?