sâmbătă, 27 septembrie 2014

OOTD cu Sheinside

   
   Stiti ca iubesc mult produsele de la Sheinside, sunt foarte ieftine ( mai sunt si preturi piperate) si au o calitate foarte buna.
    Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut acelasi produs intr-un magazin sau site de la noi insa cu un pret de doua ori mai mare decat cel de pe site-ul Sheinside.

   V-am spus zilele trecute ca mi-a sosit comanda, mi-am luat o geaca si o pereche de jeans, dar si un colier.
  Astazi o sa va arat jeansii. Sunt superbi! Mie imi plac la nebunie, insa cred ca am gresit putin masura. Eu port M insa de pe site mi-am luat L, caci marimile sunt diferite la ei, totusi cred ca ar fi trebuit sa-mi iau XL ( dar numai cand ma gandesc la xl am impresia ca m-am ingrasat cam mult :)) ). Nu-mi sunt mici. Sunt elastici asa ca se muleaza perfect pe corp, insa stau putin cam stransi, ar fi fost bine sa fie putin, putin mai lejeri..     Oricum imi plac si o sa ii port cu drag mult timp de acum incolo.

     O sa va arat cateva poze, ca sa va puteti da seama de cum se aseaza.



Blugi: AICI
Tricou: Miniprix
Gentuta: Eea Bijoux

Deja am o lista cu produse pe care vreau sa le cumpar de la Sheinside. Insa o sa vi le arat la momentul potrivit.

Sper sa va placa! 
Pupici! :*

16 comentarii:

  1. buna,scumpo :* Sunt Andreea Grecu sunt frumosi si chiar iti sta bn si e foarte dragutza geanta si ceasul <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta tinuta, blugii ti stau foarte bine. :* Ma gandeam sa dau si eu o comanda pe Sheinside, mi-au facut multe cu ochiul. :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. :* Daca vrei sa-ti cumperi ceva uitat-te mai intai la poze de ale cliemtilor, astfel vei vedea mai bine cum se aseaza produsul respectiv. :*

      Ștergere
  3. FOARTE FRUMOSI BLUGII.IMI PLACE,ITI STA FOARTE BN.PUPICI.andutu alex fb

    RăspundețiȘtergere
  4. iti stau foarte bine blugii si sunt frumosi

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de bine poate sa iti stea, femeieeee!! :)) Esti superba :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti minunata in orice tinuta .Imi place si ceasul .Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai facut sa rad :)) Multumesc, draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca sunt modelul care si l-a ales si Ilda, o alta bloggerita. Pretty. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place mult cum iti vin!Si eu am vrut sa -mi cumpar ,dar bine am facut ca nu mi-am luat(pentru ca n-am stiut ce marimea sa-mi iau),mi-as fi luat S :))

    RăspundețiȘtergere