Revolution waterproof mascara Flormar- review


   Am primit inceputul lunii cateva produse Flormar. Le-am testat iar acum revin cu un review.

  Astazi vreau sa va vorbesc despre Rimelul Revolution waterproof Flormar.



   Este primul rimel incercat de la acest brand si de asemenea primul meu rimel rezistent la apa. Niciodata nu m-am dat in vant dupa astfel de rimeluri, nu am prea avut nevoie, insa sa stiti ca au fost si sunt cazuri in care este nevoie de un astfel de rimel. Asa ca acesta a fost binevenit.

  Inca de cand l-am deschis am fost uimita!






   Imi place la nebunie design-ul periutei. La capatul ei puteti observa peri mici iar spre interiori peri mai mari.    Ei bine asta ne permite tare bine sa ne aplicam rimelul simplu fara prea multe batai de cap. De obicei am probleme cu aplicatul rimelului pe genele din coltul intern al ochiului, caci periutele rimelurilor in general au perii egali si este necesara mai multa atentie pentru aplicare.
  Fiindca acest rimel are perii mai mici la capat, genele din coltul intern al ochiului se pot da mult mai bine fara a ne murdari. In plus periuta este flexibila, lucuru care asigura precizie in aplicarea rimelului.
 In timpul aplicarii genele sunt separate si usor curbate. Nu am avut probleme cu lipirea genelor. Nu se intinde, nu curge.





  Eu il am pe negru, nu stiu daca mai au si alte nuante. Culoare este intensa si rezista foarte bine pe gene. Eu l-am purtat 4 ore apoi m-am demachiat. Tipul acesta de rimel mie mi se pare potrivit mai mult vara, cand sunt caldurile acelea excesive si nu ne dorim ca machiajul sa ni se scurga sau cand avem o ocazie speciala.

Eu prefer sa il aplic in doua straturi pentru o evidentiere mai buna a genelor.

  Stiti ca eu ma demachiez cu lotiune micelara, asa ca nu am prin dulapior demachiant, noroc de sora mea care mi-a dat unul de-al ei, tot de la Flormar cu ajutorul caruia am reusit sa ma demachiez caci altfel nu stiu ce faceam ;)). Se demachiaza destul de greu insa este necesar un demachiant pentru machiaj rezistent la apa.

 Rimelul Revolution waterprof de la Flormar mi se pare foarte, foarte bun, culoarea intensa si design-ul periutei este perfect pentru o aplicare ca la carte. Daca va doriti un astfle de rimel va recomand sa-l incercati. Merita!



Ati incercat acest produs?
Ce parere aveti?

Etichete: , ,