Set de 7 pensule Megaga Professional- review

 
   Astazi o sa va vorbesc despre un set de pensule primite de pe ProduseCosmetice.ro, v-am vorbit in doua postari despre doua produse primite de la ei saptamanile trecute, mai exact Rujul L'oreal Caresse si Paleta de faduri Just Cosmetics, care mi-au placut la nebunie.

   Ei bine, de aceasta data va vorbesc despre un Set de 7 pensule Megaga Professional, este un set format din 7 pensule, perfecte pentru realizarea unui make-up. Consider ca pentru un make-up reusi este nevoie de un set de pensule bune, de calitate care sa ne ajute in realizarea sa.
Acest set contine toate pensulele necesare, nici mai mult, nici mai putin.



  - pensula pentru pudra ; 
  - pensula pentru fond de ten;
  - pensula pentru blending (difuzarea fardului de ochi);
  - pensula pentru aplicarea fardului de ochi;
  - pensula pentru buze;
  - pensula in unghi pentru aplicarea fardului in pliul pleoapei;
  - pensula cu doua capete pentru gene/sprancene;

























































































   V-am spus din ce este format acest set asa ca o sa va spun si parerea mea despre el.

   Pot sa va spun ca este primul set de pesule profesionale pe care-l am, se vede, calitatea sa este incontestabila.
  In primul rand imi place la nebunie husa in care pensulele sunt asezate, este practica si usoara, este perfecta pentru a o lua cu noi in calatoriile programate.
  Apoi calitatea pensulelor se vede inca din prima clipa, sunt facute dintr-un plastic foarte rezistent, sunt negre si foarte elegante.
  Pensulele sunt realizate dintr-o combinatie de par natural si par sintetic, incat pot sa va spun ca atingerea lor este foarte delicata si placuta, in niciun caz nu veti fi deranjate sau zgariate atunci cand le veti folosi. Stiu diferenta dintre o pensula de calitate si o pensula profesionala, si cu siguranta acestea se incadreaza la cele profesionale.

   Eu de cand le am le-am folosit mereu, pentru orice make-up am vrut sa fac si mi-a iesit in totalitate, sunt usoare, delicate si isi fac treaba foarte bine. Nu am avut surpriza ca vreun fir de par sa cada, iar dupa fiecare folosire le-am sters cu lotiunea micelara de a Garnier si au ramas extrem de curate, par ar fi fost noi si nefolosite.

  Acest set de pensule este potrivit oricarei fete fie pasionate de make-up, fie incepatoare sau chiar de cele care sunt avansate in acest domeniu.



  Pretul sau este de 48 lei, redus de la 65 de lei. Cu siguranta merita cumparate. Pretul este mai mult decat avantajos pentru calitatea lor.


                                                       Ce parere aveti?

Etichete: ,