DressVe m-a cucerit



    Ati vazut ca in ultimul timp vanez tot felul de oferte si caut site-uri din strainatate pentru a-mi cumpara tot felul de lucruri fara a da prea multi bani.
   Cum v-am mai spus intr-o postare trecuta, mi s-a intamplat de cateva ori sa vad produse in magazine, identice cu cele de pe site-urile chinezesti, dar la un pret extrem de mare.

   De data aceasta o sa va spun despre un nou site descoperit de mine.

   Este vorba de DressVe. Un site din China care are o multime de produse frumoase pe site. Haine, incaltaminte, accesorii, bijuterii, la preturi foarte accesibile. Plus ca au si destule reduceri.

   Cum se apropie iarna eu am dat o fuga la categoria cu hainute pentru iarna. Mai exact geci si paltoane.
Au o multime de modele, unul mai frumos ca altul si nu ma pot decide. Nu sunt exagerat de scumpe si sunt frumoase foc.

   O sa va arat pe care am pus eu ochii.


    Pentru inceput am ales o geaca superba! In ultimul timp aleg sa port mai mult nude, nu stiu de ce, mi se pare mai finut. Dar daca va uitati pe site veti gasi o multime de culori doar pentru aceasta geaca. Imi place gulerul acela din blana, o face sa fie rafina si eleganta.


   Si acest trench, de culoare roz prafuit imi place. Are un model fain, imi place cum se inchide si deja ma vad cu el, cu o pereche de cizme cu toc inalt. Se gaseste si pe galben, e la fel de fain.




   Geaca aceasta galbena mi-a furat ochii instant! Imi place la nebunie! O puteti gasi pe site, pe mai multe culori.



  Pe langa aceste frumusteti, am vazut ca sunt o multime de reduceri, mai ales la trench-uri, pana la 70%. Super, nu?


Ce parere aveti?
Stiati de acest site?