Fusion Power Foundation Serum, Flormar- review



   A venit timpul sa va vorbesc despre un nou produs Flormar.

   Este vorba de noul fond de ten Fusion Power Foundation Serum, Flormar. Eu am mai incercat un fond de ten stick de la Flormar, care mi-a placut mult asa ca eram convinsa ca o sa-mi placa. Si asa a fost.



  Desi l-am primit intr-o nuanta cam inchisa pentru tenul meu, mai exact SF04. Mi-ar fi trebuit in cateva nuante mai deschis. Totusi, l-am putut folosi, l-am purtat chiar la o nunta si ma declar multumita.
  Textura sa este lichida, se intinde foarte bine pe ten, ofera hidratare si nu incarca tenul. Eu l-am folosit intr-un singur strat insa se poate aplica si in doua straturi in functie de ce probleme aveti pe ten, fara a se vedea ca o masca. Are acoperire mica spre medie si asa cum v-am spus acoperirea va fi mai mare in functie de cate straturi de fond de ten veti folosi.

   Flaconul este din sticla iar sistemul de dozare este perfect, mai exact o pipeta care permite sa folosim exact cat produs avem nevoie, tinand cont ca fondul de ten este lichid.



   Tine in control luciul tenului aproximativ 4-5 ore, insa folosirea unei pudre va prelungi eficienta sa.

  Acest fond de ten trebuie agitat bine inaintea folosirii. Pretul sau este de 58 de lei si e valabil 12 luni de la deschidere.




  Desi mi-a placut, are o rezistenta buna, am simtit ceva piscaturi atunci cand l-am aplicat insa dupa cateva minute acestea au disparut, probabil din cauza alcolului care este in compozitie. Important e ca nu contine parabeni. In plus are si SPF20.

  E un fond de ten bun, as incerca si unul mai deschis pentru a vedea cat mai bine rezultatele. Dar cred ca unui ten mai matur ar fi mai potrivit acest fond de ten.

In concluzie pot sa va spun ca mi-a placut si vi-l recomand cu drag!

Etichete: , ,