Holloween cu surprize de la Sheinside


    Vine Halloween-ul, deja e o mare nebunie pe facebook cu aceasta sarbatoare. Eu una nu voi participa la vreo petrecere dedicata ei insa voi sarbatori eu acasa, ca na... trebuie sa fiu in spiritul sarbatorii, chiar daca nu e sarbatoare nationala si sincer nici nu prea ma da pe spate :D

   Dar cum e o nebunie internationala cei de la Sheinside au pregatit cateva surprize pentru noi, deja ne-am obisnuit cu reducerile lor si sincer nu ma supar deloc!!!!
                      Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !

Full Of Surprises!

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)

2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2--Jan.3,2015)



    Daca tot trebuie sa ma pregatesc pentru Holloween mi-am ales o tinuta specifica cu produse de la reducere pe care vreau sa v-o arat si voua, apoi sa-mi spuneti parerea voastra. Ce ziceti? e bine?

    Si dupa cum v-ati dat sema nu sunt o fire extravaganta asa ca mi-am alesc ceva simplu.
Aceasta pereche de jeans; simpla dar in ton cu tendintele, acest pulovar verde cu paianjeni , ca accesoriu mi-am ales o bratara alba iar pentru incalaminte o sa-mi iau o pereche de botine negre cu toc inalt.




    Nu e cine stie ce, insa mi-am ales o tinuta simpla, fara prea multe accesorii, dar cred ca se potriveste cu tema.


Voi ce v-ati ales pentru Holloween?

Etichete: ,