Crema de maini, un moft sau o necesitate?



      Stiti ca pentru mine crema de maini este indispensabila, o prefer cam in orice anotimp si in orice moment din zi. Mai ales in aceasta perioada, cand vremea sa racit foarte rau, ploua, bate vantul, acestia sunt factorii care reusesc sa-mi faca mainile sa arate foarte urat, cu un aspect neingrijit. Din pacate mainile mele se usuca si se aspresc tare repede, asa ca am nevoie de o crema buna, care sa actioneze in profunzime si sa hidrateze intens. Pentru mine crema de maini este o necesitate si am cate una in fiecare geanta.



    De aceea sunt tot timpul in cautarea unei creme de maini, chiar daca am gasit una care imi place, tot mai vreau sa incerc pana o s-o gasesc pe cea mai buna. Si asa am dat peste un brand care a reusit sa ma faca foarte curioasa in legatura cu o crema de maini.

  Este vorba de L'Occitane en provence. Am rasfoit cu mare interes site-ul, nu doar al cremelor de maini si am vazut o multime de lucruri care ma cam tenteaza!
   Dar daca am decis ca in acest articol sa va vorbesc despre o crema e maini, asa am sa fac!

  Am pus ochii pe Crema de maini cu extract se shea si vanilie. Desi iubesc ciocolata, in produsele cosmetice imi place mai mult aroma vaniliei...hmmm...e delicioasa!



   Dar nu am ales aceasta crema doar pentru vanilie, ci si pentru extractul de shea. Trebuie sa recunosc, mai mereu imi aleg produse pentru untul de shea, fiindca este un produs care hraneste si hidrateaza tare bine, nu doar mainile ci si pielea si chiar si pentru par. Aceasta crema avand in compozitia sa 20%  unt de shea cred ca va da rezultate foarte bune. Deja imi imaginez cum aroma sa de vanilie imi invaluie simturile.

   Ce-mi doresc eu de la crema de maini?
         - hidratare intensa;
         -sa se absoarba repede;
         - sa nu lase o pelicula grasa pe maini;
         -si sa aiba un miros placut, insa nu foarte puternic

   Am incercat multe produse dedicate mainilor, insa tot imi doresc sa gasesc ceva mai bun, de la aceasta firma nu am incercat niciun produs inca, dar imi doresc tare mult, de aceea e pus pe wishlist. Totusi, trebuie sa recunosc, am citit foarte multe pareri bune despre produsele L'Occitane si sunt tare curioasa, vreau si eu sa intru in clubul fetelor multumite de produsele lor.

                 Voi ati incercat produsele L'Occitane? Dar aceasta crema de maini?


Etichete: