Lucruri superbe la preturi foarte mici!



     De curand am gasit un nou site. Nu am cumparat niciodata de pe el, insa am aruncat o privire si arata promitator. Este vorba de Eachbuyer.

     In primul rand sunt o multime de produse! Mamaaa... am ramas uimita, se gasesc produse pentru masina, electronice, dar si bijuterii si chiar accesorii pentru nunta.

     Eu prima data am aruncat o privire la categoria dedicata ceasurilor. Imi place la nebunie sa port ceas, la orice tinuta, asa ca era de asteptat sa ma uit direct acolo. Si am gasit cateva modele foarte interesate.

    Acest ceas imi place la nebunie, si pe langa faptul ca este dragut mai are si un super pret de 7 $. Tare, nu?



    Si ceasul acesta cu o cura din silicon mi-a facut cu ochiul, se poarta foarte tare ceasurile de acest gen si arata si foarte bine pe mana. Are un pret foarte bun de 4.50$. Afacerea perfecta, cadoul perfect!



    Si cum trebuie sa-i iau si sotului meu ceva, i-am ales si lui un ceas, pe langa setul pe care planuiesc sa-l iau.



     V-am spus la inceput ca au o multime de lucruri pe site, trebuie neaparat sa va uitati. Eu m-am uitat si la hainute si am gasit acest paltonas foarte dragut. Arat super bine, sper sa fie asa si in realitate. Are pretul de 29 $ si o reducere de 60%. Asta da oferta!



    Paletuta aceasta de farduri arata si ea foarte bine. Costa 5$.



Intrati si voi pe site, cu siguranta veti gasi ceva dragut!

Si va astept link-urile in comentarii sa vad si eu ce v-a facut cu ochiul. :*

Etichete: