Jocuri cu bebelusi



    Cred ca v-ati dat seama ca sunt o fire copilaroasa, iar timpul liber il petrec jucandu-ma cu nepoteii sau chiar jucandu-ma pe calculator.

   Daca ma credeti inca nu am aruncat toate papusile si ursii de plus pe care i-am strans de-a lungul anilor. Am 22 de ani, dar inca nu ma pot desprinde de ei, ma duc intr-o lume mai curata, mai fermecata, facandu-ma sa uit de toate grijle cotidiene.


   Va spun sincer, atunci cand vin verisorii sau nepotii la mine, le dau jocuri pe calculator, pentru a-si mai pierde timpul. Dar de cele mai multe ori, ii dau deoparte pentru a sta eu. Nu-i asa, ca sunt ciudata?

  Cele mai dragute jocuri si care ma atrag cel mai mult sunt jocuri cu bebelusi care fac baie. Da, cred ca ma pregatesc pentru momentul cel mare. Nimic nu mi se pare mai amuzant si mai frumos decat sa pasesc in lumea minunata a copiilor, sa ma distrez impreuna cu ei. De aceea sa joc aceste jocuri cu bebelusi, ma relaxeaza total, imi place sa le fac baie, sa-i hranesc, sa-i adorm sau pur si simplu sa ma joc cu ei. Pai ce sa fac, daca nu am si eu un bebelus? Ma multumesc cu aceste jocuri si in plus, prind experienta. Ce e si mai relaxant e ca poti imbraca bebelusii, poti alege hainutele potrivite, cele care iti plac mai mult.

  Cred ca obsesia asta a mea, de a juca jocuri pe calculator pentru bebelus, i-a alungat si pe verisorii mei. Ce spun ei : " Decat sa ma duc si sa se joace ea pe calculator, nu mai bine stau eu acasa si joc cat vreau? ",. Da si au dreptate!




   Ce sa mai, deja am intrat in lumea copiilor jucand aceste jocuri. Cred ca fiecare intre noi trebuie sa-si rezerve putin timp liber pentru a se relaxa.


Voi va jucati pe calculator?