joi, 4 decembrie 2014

Oferta de Craciun de la Sheinside



   Mai sunt cateva zile pana la Craciun, hmm... abia astept. Incerc sa caut cadouri cat mai frumoase pentru cei dragi, ba cosmetice, incaltaminte sau imbracaminte. Imi place sa daruiesc si sa aduc un zambet pe fata loc.

   Craciunul e cea mai frumoasa sarbatoare, cel putin mie asa mi se pare. E o mare nebunie, lumini, braduti, cadouri, zapada...multa zapada.

   Si cu ocazia venirii Craciunului cei de la Sheinside ne-au pregatit iarasi o surpriza. Imi place ca tot timpul se gasesc oferte pe site, nu trece nicio zi fara a avea o noua oferta sau pe site nu este niciun produs care sa nu fie la reducere. Credeti-ma, am rasfoit tot site-ul.

   Avem trei categorii de reduceri.
  Christmas is coming!

We prepare a sumptuous dinner for you!

Choose your favorite Holiday clothes here!



   Party winter, cu produse ce incep de la 3,99$;
   Christmas Classics: Pentru comenzi de peste 50$, avem bonus 8$ folosind codul: CR8.
                              Pentru comenzi de peste 100$, avem bonus 18$ folosind codul:CR 18.
   Hollidays: reduceri cu pana la 72%.

    Eu deja am pus ochii pe  cateva produse atat de dragute!







Voi  ce oferte ati gasit?

14 comentarii:

  1. Vaiiii ce dragute sunt produsele <3 exact pe placul meu .Da ,familia mea compusa din trei membrii cu mine va primi ceea ce isi doresc .sa vedem de Craciun :D .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb colierul...fb. Kremer Anamaria Rut

    RăspundețiȘtergere
  3. toate sunt frumoase,rochita cu fluturari e superrr,la fel si colierul!

    RăspundețiȘtergere
  4. click pe prima poza ..cea cu puloverul haios...cerbul haios ce patineaza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rotaru Gabriela Tatiana
    Superb puloverul dar si celelalte sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-am luat colier din asta de la noi, din piata, cum se zice, doar ca am ales pietre albastre. Bineinteles ca nu l-am purtat si zace in cutia cu bijuterii... dar eu sunt happy ca il am! Rochia imi place mai mult decat bluzita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bluzita cu maneci raglan cu cerbul e numai buna pentru seara de Ajun. Rochita si colierul sunt mai elegante si merg pentru ziua de Craciun. Rada Livia am dat clik

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate sunt frumoase <3 ador bluzita cu cerb <3 Lazar Paula

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb puloverul dar si celelalte sunt frumoase
    alina costea

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de frumos este ploverul ,insa si celelalte produse sunt la fel de frumoase ..

    RăspundețiȘtergere
  11. scutaru adriana
    Superb puloverul dar si celelalte sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba rochia la fel si colierul

    RăspundețiȘtergere