Despre comanda de la Jolly Chic



   V-am spus ieri ca mi-a sosit comanda de pe JollyChic. Am plasat-o pe 3 ianuarie iar ieri pe 22 ianuarie am luat-o de la Posta. Sincer, nu ma asteptam sa soseasca atat de repede, la Sheinside comenzile ajung ceva mai tarziu, in jur de 4-5 saptamani.

   Mentionez ca lucrusoarele cumparate nu le-am luat din banii mei, ci am castigat un voucher de 69$ la un concurs pe facebook. A fost foarte bine, tinand cont ca la comenzile de peste 69$ in Romania, avem transport gratuit. Si normal, nu am avut cum sa iau produse ce valorau exact 69$, am mai dat 2$ din contul meu de paypal.

   De cand mi-a sosit comanda la Sheinside la posta vamala, m-am documentat ce si cum sa fac ca acele colete sa ajunga acasa si nu la vama. La Sheinside am scos-o la capat, le cer express sa-mi trimita comenzile cu PostNl si ajung acasa. La JollyChic am citit la ei cu ce expediaza in Romania coletele si printre modalitatile de transport am vazut ca este si B-post, posta Belgia, adica din UE si automat coletele ajungeau acasa. Am stat un pic pe ghimpi insa a ajuns la posta si inca destul de repede. Asa ca daca doriti sa dati o comanda, simplu, trimiteti e-mail la ei si spuneti ca doriti ca acel colet sa fie trimis prin B-post, sunt foarte draguti si raspund repede.



   V-am spus ca am avut un voucher de 69$, insa fiindca am dat share pe facebook comenzii am mai primit cam 15% reducere, adica 12$ in minus, parca. Asa ca a fost o afacere excelenta! Produsele sunt ambalate tare frumos!

   Mi-am luat si eu ceva insa i-am luat si surorii mele ce a vrut, am impartit voucherul egal ( mai mult ea, dar nu-i bai ).

   Eu am ales sa-mi iau niste cizmulite cu talpa joasa, din piele intoarsa. Stiu ca materialul de acest gen e cam pretentios si se face destul de repede urat, dar mi-au placut asa ca i-am luat. In plus sunt foarte ieftini 25$, cred ca la noi ii luat ceva mai scump. Eu port 36 la orice incaltamine si masura luata de pe site, 36 imi vine la fix. In poze au ceva impuritati de la pungulita in care au stat, si negrul e mai intens..vremea ma impiedica sa fac poze cum as vrea eu.

Mi-am luat si doua ceasuri foarte ieftine. Primul e de 6$ iar al doilea de 4$. Imi plac la nebunie!

Click






Click



Click





   Sora mea a ales o pereche de incaltaminte cu toc. Sunt super, imi plac mult! Si ei! Au costat 33$. Ea poarta 35 si tot atat si-a luat de pe site, ii vin foarte bine.

   Si-a luat si un ceas de 14$, e foarte frumos.

Click







Click



    Mie imi plac produsele si cu siguranta voi mai comanda de la ei.

Ce parere aveti de produse?
Ati dat vreo comanda pe site?

Etichete: