Fotografia, arta ce ne face viata mai frumoasa!



   Intreaga noastra viata este formata din momente placute si neplacute. Este de asteptat si normal. Lasand la o parte momentele urate si grijile cotidiene, momentele frumoase trebuiesc intiparite in mine si mai ales trebuiesc imortalizate in fotografii care ne vor aminti de-a lungul timpului de frumusetea lucrurilor traite in viata noastra.

  Cred ca fotografia este o arta si cei care reusesc sa redea frumusetea si nu numai, a vietii sunt niste artisti in adevaratul sens al cuvantului! Desi poate ni se pare o treaba usoara, nu este deloc asa. Fotografia implica timp, notiuni de baza, ceva bani investiti si mai ales pasiune, multa pasiune.

   Si eu iubesc sa fac fotografii, iubesc sa prind natura si sa o imortalizez pentru totdeauna in fotografiile mele. Dar nu, nu sunt o artista! Daca ati sti cat ii admir pe cei ce reusesc sa ne faca viata mai frumoasa, cei care reusesc sa ne prinda toate reactiile in poze.

   Ce e mai frumos ca un album intreg de poze doar ale noastre, poze care surprind fericirea noastra intr-un moment al vietii. Unul dintre cele mai frumoase momente traie de mine a fost cel al nuntii mele, Da, uneori sunt melancolica si iubesc sa privesc albumul nostru de poze, in care suntem atat de fericiti. Cu siguranta peste ani si ani, cand batranetea ne va acoperi chipul, acele poze vor fi amprenta noastra in aceasta viata, vor fi marturia dragostei noastre.

   Si fiindca eu am un blog de beauty, asa cum voua, cititoarelor mele, va place si va este util sa cititi parerea mea despre produsele incercate de mine, exista si oameni talentati de fotografie care iti doresc sa impartasesca experienta, ideile si cunostintele lor despre aceasta arta, creandu-si un loc al lor in care sa-si aseze gandurile. Daca sunteti pasionati de fotografie, sau doar doriti sa aflati lucruri noi pe care sa le puneti voi insesi in practica puteti gasi toate  aceste lucru in blog fotografie, si totul va fi mai usor.

Cred ca fotografia este arta ce ne face viata mai frumoasa!