Wishlist de inceput de an



    Cred ca perioada in care s-au facut cele mai multe cumparaturi online a fot perioada sarbatorilor de iarna, care abia au trecut. Dar inca nu s-au terminat toate sarbatorile, mai sunt cateva in care ne putem sarbatori apropiatii cu nume de sfinti, asa ca trebuie sa mai cautam cateva cadouri,doar nu ne-om duce cu mana goala, asa-i?

   Dar cum noul an a inceput trebuie sa ne innoim si noi, asa ca am rasfoit site-urile din strainatate si am gasit cateva lucruri pe gustul meu. Hainute, bijuterii sau accesorii.

   Pentru inceput am cautat hainute de sezon, mai exact pulovare sau cardigane, care sunt in mare trend acest sezon.

   Aceasta bluza  mi-a placut inca de la incput, imi place contrastul alb-negru tare mult si cred ca poate fi purtata in multe combinatii reusite. In plus e si la o mega reducere de 80%.




   Imi place la nebunie modelul si culoarea acestei camasi. Arata tare bine!



   Acest pulovar este alb, simplu, piesa care ne poate scoate din orice incurcatura atunci cand suntem in pana de idei.




   Acest top mi-a furat ochii inca de la inceput, este foarte colorat, ma binedispune. Imi place!




Voi ce aveti pe noua lista de cumparaturi din acest an?