Adona- site-ul gentilor perfecte!



    Suntem femei si cred ca e in firea noastra sa iubim gentile, nu-i asa? Cu cat avem mai multe genti in posesia noastra, cu atat suntme mai fericite! Si parca niciodata nu avem destule, si nu o gasim pe cea potrivita dintre cele pe care le avem, pentru a completa o tinuta.

   Consider ca o femeie care se respecta si tine la imaginea ei, trebuie sa-si completeze orice tinuta cu geanta potrivita, fie ea casual sau office. De aceea este foarte important sa o gasim care sa ne defineasca.

    Eu una iubesc gentile, si aleg sa le port la orice tinuta. In plus, este foarte important pentru o femeie sa aiba o geanta la indemana.. avem multe de pus, ba o crema de maini, ba un fond de ten, un luciu, servetele sau.. chiar un parfum. Trebuie sa fim pregatite pentru orice.

    Am descoperit un  nou site care are extrem de multe modele de genti, fie ele casual, office sau chiar din piele. Este vorba despre site-ul de genti Adona. Am rasfoit cu mare interes fiecare categorie, incepand de la prima si pana la ultima geanta. Va spun sincer ca nu am gasit un model care sa nu-mi placa! Si pe desupra, consider ca preturile sunt foarte bune, nu sunt nici prea mari, nici prea mici. Cred ca fiecare dintre noi isi poate permite o astfel de geanta, pe care sa o incadreze perfect in orice tinuta.



    Pe langa faptul ca preturile sunt mai mult decat accesibile, au reduceri la fiecare geanta. Ce ne mai putem dori?

    M-am documentat si in legatura cu ce se poate intampla daca nu ne place geanta respectiva. Pentru ca, da, este si acesta un lucru care trebuie luat in seama. Si produsul se poate returna in maxim 14 zile de la primire si nu vor exista taxe suplimentare.

    Coletul va fi expediat prin curier rapid, in 1 sau 2 zile de la finalizarea comenzii.

    Pe site veti putea gasi o categorie speciala unde sunt cele mai noi produse, si va spun ca sunt su-per-be! La orice comanda de peste 200 lei avem trasport gratuit!

    Geanta Calene imi place la nebunie! Culoarea e divina si cred ca poate fi purtata in zeci de combinatii!





    Geanta Carmela e si ea printre preferatele mele, este neagra si cum clasicul negru este intotdeauna la moda, nu vom da gres niciodata cu o astfel de alegere.





    Eii, daca va doriti o geanta eleganta care sa va ajute sa scoateti tinuta din anonimat geanta Carissa e alegerea cea mai buna! Tortile aurii vor atrage in mod sigur atentia.




       Nu ma credeti pe cuvant, aruncati o privire pe site-ul Adona pentru a va convinge! Genti office sau genti casual, care e alegerea voastra?


Voua care va geanta de pe site va place?


Etichete: , , ,