luni, 2 martie 2015

OOTD- Pulovar Sheinside



Daca duminica vremea nu a fost atat de prietenoasa, ieri soarele a invins si si-a scos putin coltii  razele, asa ca in drumul spre stomatolog am decis sa ma opresc putin in parc pentru cateva poze, pentru a va arata noul meu pulovar.

Acesta a ajuns demult, impreuna cu rochita superba care din pacate mi-e prea mare, si era cazul sa vi-l arat. Mie una imi place la nebun ie. Desi vazusem multe tipuri de astfel de pulovare si unele erau foarte decoltate, acesta este perfect. Ni-am ales marimea cea mai mica si anume XS si mi se potriveste perfect! Decolteul in V ma avantajeaza, nu este foarte adanc, iar contrastul alb-negru da tare bine. Materialul este foarte bun, e moale si atat de placut la atingere.

Mai multe nu am sa va spun, o sa las pozele sa vorbeasca si eu una vi-l recomand pentru ca merita toti banutii. Deja am cateva combinatii de outfituri ce-l includ si pe el.










Palton: Magazin local
Pantaloni: Zara via Kurtmann
Pulovar: Sheinside
Cizme: Magazin local
Geanta: Adona









Cum vi se pare pulovarul de la Sheinside?


15 comentarii:

  1. Este frumos pulovarul ,imi place combinatia de alb si negru.Iti sta bine cu pulovarul si te avantajeaza decolteul in V.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place , e foarte frumos si nu numai !!! Ileana Mitroi

      Ștergere
  2. Imi place modelu si te avantajeaza ,iti sta bine si cu ocazia asta am vazut ce mai ai prin garderoba ta ,sal porti cu placere si sa ne mai incanti privirele la mici achizitii ,o primavara frumoasa iti doresc cu mult soare si parfum de flori iar vremea asta mohorata de azi va trece cu siguranta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Te prinde bine puloverul! Intreaga tinuta este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aghinitei Maria3 martie 2015, 01:48

    Pulovarul avantajeaza silueta prin V-ul sau lt! <3imi plae mu

    RăspundețiȘtergere
  5. FOARTE FRUMOS PULOVER.IMI PLACE FOARTE MULT COMBINATIA ALB CU NEGRU. SA-L PORTI CU MARE PLACERE.andutu alex

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea pulovarul este superb, poate si ourtat cu orice, fusta, pantalon,,blug,poate fi purtata de o domnita mai tanara sau nu, mai plinuta sau mai slabuta. Modelul este foarte ofertant chiar imi place foarte mult. Dunga aceea alba,face toti banii,inspirata combinatie . Ai facut o achizitie buna !

    RăspundețiȘtergere
  7. superb pulovarul se combina frumos cu sacoul si cizmulitele frumoase FB Rafay Violeta Daniela

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună, draga mea. Îl ador, merge la orice și Îți vine super. Chiar super. Sa îl porti sanatoasa și celelalte hăinuțe superbe. Chiar ai niște gusturi... jos pălăria :) #Deea a! Am lăsat și click pe cuvântul " Sheinside " :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar iti sta foarte bine pulovarul. Dupa pozele de pe site credeam ca va sta aiurea rau, dar ti se potriveste perfect! Paltonul si geanta o sa ti le fuuur!!! <3 :* :* esti frumi :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos si iti sta foarte bine cu aceasta tinuta! :-* <3 Imi place si geanta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. tare frumoasa esti... si cu un suflet pe masura..
    ps. paltonasul e...... superb!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos paltonul, cizmele, si geanta, imi plac. Si iti sta bine cu ochelari.

    RăspundețiȘtergere