Fond de ten Max Factor facefinity- review



In ultima comanda Aoro mi-am luat si un fond de ten Max Factor Facefinity all day flawles. Fiind incantata de CC cream-ul de la Max Facor m-am gandit sa-i dau si acestui fond de ten o sansa. Si tareeee bine am facut!!



In general nu prea folosesc fond de ten, motiv pentru care nu am prea multe, obisnuiesc sa folosesc un BB cream sau un CC cream, pentru ca nu-mi place sa-mi simt tenul incarcat, ceva mai lejer imi doresc.

La inceput trebuie sa recunosc am fost putin sceptica, citisem pe net o gramada de review-uri, unele bune, altele mai putin bune, dar nu aveam ce sa pierd daca l-as fi luat. Nici nu ma asteptam sa fiu dezamagita pentru ca toate produsele Max Factor mi-au placut si s-au ridicat la nivelul  asteptarilor mele.

In urma cu ceva timp tenul meu am avut o problema cu acneea insa acum nu mai am aceasta problema, uneori imi mai apar cateva cosulete insa nimic grav. Ce vreau eu sa spun e ca nu am nevoie de un fond de ten care sa acopere defecte majore, ce-i drept am cateva semne pe ten ramase in urma acneei si nu am vreo asteptare de la niciun fond de ten sa le acopere total, pentru ca este imposibil. Eu am nevoie de fond de ten lasand la o parte semnele, pentru ca am porii dilatati si puncte negre si imi doresc tare mult sa nu le mai vad!

Asa ca am ales fondul de ten Max Factor Facefinity all day flawless 3 in 1, este primer, concelear si fond de ten, toate intr-o singura sticluta.

Inca de la inceput am fost incantata de ambalaj, o sticluta eleganta ce prezinta ca sistem de dozaj o pompita, ce ne permite sa luam exact cantitatea de produs dorita, si un capac ce acopera pompita.
Imi place ca are SPF20. Eu mi-am ales nuanta Natural 50, desi trebuie sa recunosc ca mi-a fost teama ca nu mi s-ar potrivi, insa e nuanta perfecta. Nici nu m-as fi gandit ca o sa-mi vina asa de bine.

Textura este usor lichida si se absorbe repede. Eu in general intind fondul de ten cu degetele, insa la acesta nu m-a placut deloc pentru ca ramaneau linii inestetice pe fata. Apoi am incercat un un buretel si o pensula si se intinde exrem de bine, nu ramane deloc aspectul acela de masca pe fata si nu e deloc incarcata. Cel mai mare wow la acest produs este ca desi am tenul gras, si excesul de sebum este la ordinea zilei, dupa aplicare finish-ul suuuper, matifiaza tenul si pe toata perioada zilei nu am avut nevoie de nici un strop de pudra. Eu l-am tinut pe ten 8 ore si la sfarsitul zilei tenul era la fel de matifiat ca la inceput. Acopera foarte bine, pot spune ca are acoperire medie spre mare si dupa folosire tenul capata acel aspect de portelan, desi nu m-as fi asteptat ca semnele sa fie acoperite, acest produs a reusit sa ma uimeasca. Ma simt tare bine purtandu-l, nu imi simt tenul incarcat si nu se ia la atingere asa cum o fac alte produse.





                                                          Inainte                                                                Dupa



Pretul este extrem de bun, 52 lei si se gaseste pe site in mai multe nuante.

Daca vreti un fond de ten bun, cu o acoperire foarte buna, ce matifiaza excelent tenul, la un pret mai mult decat accesibil, va recomand cu incredere fondul de ten Max Factor facefinity, merita toti banii si toata increderea!!


Voi ati incercat acest produs?

Etichete: , ,