Ootd- Casual day



   Cand v-am aratat comanda de la Sheinside, majoritatea ati fost curioase de cum arata pulovarul cu tepi. Asa ca a venit timpul sa vi-l arat.

   L-am purtat intr-o tinuta casual,  alaturi de produse pe care le-ati mai vazut, majoritatea tot de pe site. Mie imi place la nebunie pulovarul! Este one size, asa ca poate fi purtat de absolut oricine, indiferent de masura hainelor. Materialul este moale si calduros,. Accesoriile de pe umar ii dau o frumusete aparte. Ele sunt prinse bine cu ata, sper ca la spalare sa nu cada.. desi nu cred ca voi avea problema aceasta. Este un pulovar tip fluture, iar manecile sunt trei sferturi.

Geanta Adona ati mai vazut-o si in alte postari, de cand o am o port mereu pentru ca e foarte versatila si o pot purta atat la tinute casual cat si la tinute elegante. Am mai vazut cateva modele pe site si astept sa-mi refac bugetul pentru a reachizitiona una.. preturile nu sunt mari asa ca ar cam fi cazul sa adaug inca o geanta divina de pe Adona.ro.

     Cel mai bine va puteti da seama de versatilitatea si frumusetea produselor lui in pozele de mai jos.

Trench: Sheinside
Pulovar: Sheinside
Jeansi: Sheinside
Ghetute: Jollychic
Ceas: Lovelyshoes
Geanta:Adona
 












Va astept parerea la comentarii! :*