luni, 27 aprilie 2015

Ootd- Tribal Pattern Straight Dress



In wekeendul trecut vremea a fost superba , a fost soare si atat de cald, plus un concert superb Voltaj in oras,  incat am putut purta noua rochita.. In pozele pe care o sa vi le arat am purtat rochita cu tocuri, insa la plimbare am ales sa o port cu o pereche de balerini.

Mie una imi place la nebunie rochita, fara niciun fel de exagerare. Am ales marimea S si am facut tare bine, pentru ca nu este tipul acela de rochie multa, ci este usor larguta, de aceea asa cum puteti vedea in poze, am ales sa port si o curelusa.  Materialul rochiei este de calitate iar printul extrem de deosebit. Prezinta doua buzunare, despre care nici macar nu aveam habar ca sunt, pana nu am primit rochita; la spate se inchide cu un fermoar.

Desi este masura S eu cred ca se potriveste tare bine si unui M. E rochita perfecta pentru primavara, toamna, chiar si pentru zilele/ noptile de vara mai racoroase. Cred ca am facut cea mai inspirata alegre, si nici nu mi se pare foarte scurta.

Va las pe voi sa decideti daca merita sau nu achzitia. 

Dressfashion Blue Prom Dresses



Rochie: Sheinside
Pantofi: Magazin local
Cercei: Sheinside
Ceas: Lovelyshoes












 Cum vi se pare rochita?

33 de comentarii:

  1. este superba rochita si iti sta foarteeeee bineeee,sa o porti cu drag ,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ffrumoasa rochia dar si cea care o poarta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. da...e superba rochita !!!
    FB; Corina Cosa

    RăspundețiȘtergere
  4. superba rochia imi place foarte mult
    fb;hossu claudia

    RăspundețiȘtergere
  5. Criss, iti sta asa de bineee. Trebuie sa imi caut si eu rochite de acum!!! A ta e superba!! Si e f ok la lungime, ce atata lungime, suntem tinere, babele sa taca daca nu le place!!! Te puuuup!! :-* :-* :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine se aseaza pe tine, cand am vazut-o pe site nu ma asteptam, sa o porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba rochita,imi place,iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoasa rochita imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte mult imi place imprimeul rochiteti! Iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. E foarte frumoasa rochita si iti sta foarte bine, sa o porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  11. belles et même la robe et aussi les produits de la concurrence

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoasa tinuta si plina de culoare

    RăspundețiȘtergere
  13. Rochia e frumoasa, dar e cam scurta pentru gustul meu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Rochita este superba si excelenta ca pret. Eu as purta aceasta rochita iarna, cu colanti si cizme inalte; pentru alt anotimp o consider prea scurta - nu mai sunt tanara :) Sa o porti cu multa placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  15. rochita e super si merita achizitia, mi-a placut mult, sa o porti sanatoasasi cu placere

    RăspundețiȘtergere
  16. Merita achizitia .Rochita este superba .Esti o frumoasa ,iti sta bine.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  17. este ok pt cine poarta scurt si pt voi tinerelele ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place stilul vintage al rochitei si pare ca este foarte comoda . Din pacate pentru mine este un pic cam scurta .

    RăspundețiȘtergere
  19. Rochia iti vine de minune ;plus ca imi place mult de tot imprimeul . Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  20. E superba tinuta, iti vine foarte bine, esti o frumoasa! E mult mai frumoasa rochita pe tine decat pe site.Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  21. E super faina rochita si-ti vine si bine :3
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  22. O rochita superba ca tine :) Iti vine minunat rochita.Imi place foarte mult :* Sa o porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere