joi, 14 mai 2015

Fii la moda cu Walktrendy



Nu e o noutate ca imi place sa comand online, fie din tara, fie din afara tarii. Mi se pare un avantaj sa comandam online, e mai usor, mai rapid si se gasesc produse pe care in magazine nu le-am vazut.

De curand am descoperit un nou site din strainatate. Cred ca este abia la inceput insa arata promitator, hainele arata supeer misto si preturile mi se par rezonabile. Este vorba despre Walktrendy. O sa va arat cateva hainute, care mi-au atrat atentia in mod special.











Va invit pe site si astept cu drag in comentarii linkurile produselor  care v-au placut mai mult!

45 de comentarii:

  1. Toate sunt minunate ,am dat click pe toate, imi plac alegerile pe care le-ai facut sunt asa cum am mai spus si la alta postare sunt cool,. O zi buna si pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi sa aleg ,eu as lua 3 si 4 , ,nici 2 nu-mi displace ,dar stau putin la indoiala . Pupici

      Ștergere
  2. Toate sunt frumoasa! Dar cel mai mult imi place tinuta black!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate tinutele sunt minunate :* pupici .andutu alex

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt frumoase,dar eu as alege 1 si 3 <3 , multumim pentru articol Criss,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faine produsele,imi place mult salopeta neagra.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac foarte mult tinutele nr 3 si 4. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-au placut toate produsele, dar mai mult camasa din denim

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa cum am mentionat pe FB, varianta a treia imi place cel mai mult, dar depinde si de eveniment.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase ! Deosebite !

    RăspundețiȘtergere
  10. pe site sunt rochite superbe,merita o vizita pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  11. clau sfaiter15 mai 2015, 07:08

    Salopeta neagra e sic!

    RăspundețiȘtergere
  12. a treia tinuta e pe placul meu, dar imi plac toate

    RăspundețiȘtergere
  13. super imi place f.mult FB RAFAY DANIELA

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plac gusturile tale; tinutele, atat cele prezentate , cat si cele purtate sunt minunate .

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, imi place site-ul, au produse foarte frumoase. Imi plac alegerile tale foarte mult (mai ales 3 si 4) si deja m-am indragostit si eu de cateva tinute: http://www.walktrendy.com/bottoms/pants/ripped-elastic-denim-pant-cy-c12-726.html , http://www.walktrendy.com/dresses/floral-dresses/black-sleeveless-floral-bodycon-dress-hdy-142518850.html, http://www.walktrendy.com/dresses/floral-dresses/multi-color-floral-hollow-dress-smss-sm15ql255.html , http://www.walktrendy.com/dresses/floral-dresses/black-short-sleeve-floral-dress-hdy-141616367.html .

    RăspundețiȘtergere
  16. Trica Viorica15 mai 2015, 16:26

    superbe toate

    RăspundețiȘtergere
  17. Am dmirat cu placere toate tinutele. A doua e preferata mea!!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Toate tinutele sant frumoase,dar combinatia din ultima este perfecta

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoase tinutele.M-au inspirat.Stiu cum sa ma asortezz diseara :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Minunate toate <3

    RăspundețiȘtergere
  21. Rotaru Gabriela Tatiana
    Toate imi plac,sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  22. blugii rupti in genunchi si maieul alb... imi plac cel mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place tinuta 3 si 4, sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  24. imi place mult de tot ultima tinuta dar si salopeta neagra! Sunt abonata GFC Moc Anda

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte dragute si sic sunt toate, in special ultima tinuta din jeans <3

    RăspundețiȘtergere
  26. mi-a placut in mod special salopeta http://www.walktrendy.com/bottoms/jumpsuits/black-sleeveless-slim-chiffon-jumpsuit-hdy-141506445.html?utm_source=cristyna&utm_medium=20150511

    RăspundețiȘtergere
  27. Toate sunt frumoasa! Dar cel mai mult imi place tinuta black!

    RăspundețiȘtergere