duminică, 3 mai 2015

Notd- Golden Rose Color Expert



In ultima postare de tip NOTD v-am aratat o oja Golden Rose Color Expert, dar se pare ca nuanta nu a fost pe placul vostru, de ata aceasta am ales tot o oja din aceasta gama, doar ca nuanta aleasa- desi e o nuanta inchisa- mi se pare divina .

 E un mov inchis, nr 41 si oricate poze am facut, cu blict sau fara blit, in casa sau afara, sub nicio forma  nu am reusit sa transpun culoarea reala, asa ca, o sa va arat ce mi-a iesit. Dar va spun de la inceput ca nuanta e si mai si in realitate!

Dupa ce oja s-a uscat am aplicat si cate un sticker Killy's pe degetul inelar, pentru o manichiura speciala.






Cum vi se pare aceasta nuanta?

4 comentarii:

  1. Vai ce unghii super ai, imi place formatul, si oja este wow
    http://justpink5007.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Ce nuanta vibranta, nu iti poti desprinde ochii de la ea! Si are un luciu superb!
    Grozava manichiura, Cristina!

    Puuup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu ce-am patit ca in ultimul timp numai culorile astea de oja electrizante imi plac ..albastru-jeans, verde , mov ... normal deci ca si asta :))) superba culoarea.. o fi primavara de vina :))

    RăspundețiȘtergere