Noutati Sheinside si Romwe



Saptamana  aceasta a fost extrem de frumoasa, am primit 3 colete. 2 de la sheinside si unul de la Romwe. Colete de care sunt extrem de incantata, cred ca niciodata nu am fost mai incantata de continutul coletelor primite, produsele sunt mult mai frumoase decat ma asteptam.

Din cele doua colete primite de la Sheinside, unul mi-a fost adus prin curier iar celalalt, spre surprinderea mea, a fost adus acasa de postas, desi fusese trimis prin postnl, si care de la o vreme aceste colete ajung la vama. A fost o surpriza imensa sa vad ca am primit coletul acasa, asa ca am luat la bani marunti coletul pentru a vedea de ce s-a schimbat "regula". Si fata de coletele trecute, am observat ca acesta era trimis ca recomandata. Da, eu stiam si cei de la posta mi-au spus sa-i rog sa trimita coletele ca si recomandata, dar niciodata nu intelegeau ce vreau sa spun. Dar se pare ca acesta a fost trimis asa din proprie initiativa si tare mult ma bucur. Deci.. daca vreti sa comandati ceva ii puteti ruga pe furnizori sa treaca " recomandata"  pe colet, asta in cazul in care inteleg.

Iar coletul de la Romwe a ajuns tot prin curier.

Coletul surpriza a fost un premiu castigat la Sheinside in cadrul unui concurs organizat pentru cei inscrisi la Sheinside Publisher Program, s-au oferit 50 de premii si eu am fost printre norocosi, asa ca mi-am ales acest cardigan. Am avut de ales din 6 produse, cele mai cumparate. Desi acest cardigan se gaseste pe 2 nuante, gri si rosu, eu mi l-am ales pe rosu. E foarte, foarte misto!! E moale si calduros si foarte chic. O sa vi-l arat in curand.




Cel de-al doilea colet Sheinside a continut o rochita, o geanta si o bluza. Toate sunt foarte frumoase. Desi eu cerusem masura S la rochie, nu aveau pe stoc si am luat marimea M, care imi vine de minune.




Geanta e suuuuuuuuuupeeer!! Marimea e medie, insa nu stiu din ce motiv eu aveam impresia ca e mai mare.  Dar nu, are marimea perfecta, materialul este foarte calitativ si cred ca e o investitie buna, foarte!





Bluza e si ea la fel de frumoasa ca celalalte produse, outfitul deja e pregatit. Materialul este calitativ, eu mi-am ales marimea S si imi vine bine.





De la Romwe am primit o pereche de jeansi. Mi-am luat masura cea mai mare de pe site, L in conditiile in care eu port S-M. La talie imi sunt putin larguti insa ii port cu o curea. Modelul este foarte comun in zilele acestea, jeansi taiati in genunchi.. pai da, trebuia sa am si eu o pereche nu-i asa?? :))



Cam acestea au fost noutatile, acum mai astept 3 comenzi, una de pe Miniprix, una de pe Aoro si una de pe H&M, dupa ce le voi primi vi le voi arata cu drag.


Voi ce ati mai facut in saptamana ce tocmai se incheie?


Etichete: , , ,