Ootd- Black jumpsuit



Ultima comanda Walktrendy a fost extrem e asteptata, insa pe cat de nerabdatoare am fost, pe atat de mare a fost supararea fiindca unul din produse nu mi s-a potrivit ca marime. Ehh.. asta e, pana ma invat cum e cu masurile, am sa mai dau gres.

Insa asa cum v-am spus mi-a parut tare rau caci salopeta nu mi s-a potrivit, insa supararea a trecut repede atunci cand sora mea a venit de la scoala si a probat-o. Ce credeti? I s-a potrivit perfect!! Yaaayy!!

Oricum alegerea acestei salopete a fost una excelenta, fiindca arata exact ca pe site! Materialul este placut la atingere, elastic care se muleaza perfect pe corp. Detaliul de la spate arata foarte bine si o face si mai sexy decat este. Salopeta se inchide lateral cu un feromoar.

Sora mea a purtat-o la un majorat si a fost superba! Motiv  pentru care a primit foarte multe complimente ( oricum ea este tare frumoasa cu sau fara salopeta Walktrendy, asa-i? ) .Nu am reusit sa fac foarte multe poze fiindca era in intarziere, dar sper sa va placa  ce a iesit!

Salopeta: Walktrendy
Geanta: SheIn
Pantofi: Random






Cum vi se pare salopeta?