Sampon reconstructiv Garnier Ultra Doux- review



A trecut ceva timp de cand nu am mai facut un review, timpul liber este  prea putin si atunci cand este trece, parca, prea repede.
Asa ca era si cazul sa revin cu review-ul unui produs pe care l-am testat suficient timp pentru a-mi spune o parere.

Este vorba despre Samponul reconstructiv Garnier Ultra Doux.



A fost o perioada cand pe orice pagina  a blogurilor intalneam poze si pareri bune despre acest sampon si masca din aceasi gama - Honey Treasures -. Eu masca nu am incercat-o inca, insa dupa terminarea celor deschise o sa o achizitionez si eu.
Trebuie sa recunosc ca la inceput eram sceptica, caci erau mult prea multe pareri bune si m-am gandit ca acest lucru se datoreaza faptului ca produsele erau trimise spre testare, dar fiindca trebuia sa ma conving si eu ( si in plus aveam nevoie e un sampon nou, pe care sa nu-l fi incercat ) am dat o fuga pana la magazin si mi l-am luat.

Acst sampon promite sa revitalizeze, sa intareasca firul de par, sa-l protejeze si sa-l lase mai matasos. Combina cele 3 comori ale stupului: laptisor de matca, miere si propolis.

Inca de la inceput am fost placut impresionata, intai prin ambalajul dragut din plastic iar mai apoi prin rezultatele obtinute de la prima aplicare.
Textura sa este usoara, cremoasa, face foarte multa spuma la aplicare; lucru care pe mine ma incanta enorm, miroase demential de bine- dulce, a miere- ,  miros ce persista in par pana la urmatoarea spalare.
Desi la alte produse, atunci cand ajungeam la jumatate de sticla, scalpul ma manca ingrozitor, la acest sampon nu am avut aceasta problema. De matreata nu am scapat insa nu mai am atat de multa ca inainte iar dupa uscare imi simt parul mai moale si mai matasos iar coafatul a devenit o placere, se aranjeaza tare frumos chiar daca nu folosesc placa de par. Si nu se mai incurca atat de rau.
Dupa folosirea lui parul arata mult mai bine si straluceste frumos.

Cantitatea sticlutei este de 400 ml, o cantitate generoasa, suficenta pentru o perioada buna de timp, iar pretul a fost de 10 lei - mai mult decat rezonabil-.

Eu va recomand cu drag acest sampon, rezultatele sunt vizibile iar pretul este foarte ok.

Voi ati incercat acest sampon?
Cum vi s-a parut?

Etichete: , , , ,