Ootd- Red Floral Jumpsuit



In outfitul din acest weekend o sa va arat o tinuta lejera, perfecta pentru o zi de plimbare. Tinuta este alcatuita doar dintr-o singura piesa vestimentara si anume, o salopeta. Da, iarasi salopeta, in ultimul timp mi-am luat cam multe salopete si mai am inca doua pe drum.
Cu imprimeul floral v-am obisnuit, daca in urma cu ceva timp nu ma atrageau deloc piesele vestimentare cu acest imprimeu, acum ma atrag ca un magnet. Mi-a placut inca de cand am vazut pe site aceasta salopeta, mi-a dat impresia de o piesa vestimentara lejera, in care imi pot petrece weekend-urile linistita si in care sa ma simt minunat. Si asa a fost!
Recunosc ca am avut ceva temeri in legatura cu amrimea aleasa. mi-am luat M, se aseaza bine insa cred ca daca as fi ales L ar fi fost putin mai lejera si acest lucru mi-ar fi pacaut tare mult. Insa nu pot spune ca marimea M nu imi este buna, ba da, se muleaza pe formele mele si nu ma tine deloc. In talie are un snur de forma, pentru design. Mi-a placut tare mult materialul la prima atingere, catifelat si vaporos. detaliul din zona bustului arata foarte bine si nu o incarca deloc, in talie prezinta un elastic si se inchieie cu nasturi in partea superioara. Un mare plus pentru aceasta salopeta este faptul ca are 2 buzunare.

Mie imi place la nebunie si v-o recomand cu drag daca va place cum se aseaza.

Salopeta: SheIn












Cum vi se pare salopeta?