sâmbătă, 11 iulie 2015

Ootd- Tribal print t-shirt



In outfitul de astazi va arat un tricou pe care l-am cuparat cu ceva timp in urma insa nu vi l-am aratat deloc. E un tricou cu un print foarte vesel si e perfect pentru acest sezon.
Am ales sa-l port cu o pereche de pantaloni si o pereche de sandale, un outfit lejer pentru o plimbare in parc.

De tricou ce sa va spun; acest print atrage atentia prin frumusetea sa, desi materialul ma asteptam sa fie bumbac ( asa cum scrie pe site )  nu este asa, este un alt tip de material - nu prea ma pricep -, cred ca poliester, material ce alunca frumos pe corp, mi-am ales marimea S si imi vine perfect. Tricoul se inchide cu un fermoar lateral.
Acest tricou este o piesa vestimentara ce nu trebuie sa lipseasca din garderoba noastra fiindca poate transforma o tinuta simpla intr-o tinuta sofisticata!

Tricou: SheIn
Pantaloni: Kurtmann
Sandale: Miniprix













Cum vi se pare outfitul de astazi?

15 comentarii:

  1. Cerere de oferta - Advertoriale

    Buna ziua,

    Doresc sa achizitionez unul sau mai multe advertoriale (scrise de dvs. sau de catre echiapa noastra) pe site-ul dvs. beautywithcriss. blogspot. ro pentru unul sau mai multe site-uri de jocuri pentru copii.
    Va rog sa imi spuneti daca este posibil acest lucru, la ce preturi si daca se poate face plata prin paypal.

    Va multumesc,
    Munteanu Marius
    morris_mariusica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Avramescu Evelina Mihaela
    foarte frumosi pantalonii

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tinuta, este foarte moderna si merge perfect pentru o plimbare sau la o intalnire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tinuta este ceva foarte usor de purtat pentru aceste zile calduroase.Fb:Elena Mariana

    RăspundețiȘtergere
  5. Efoarte frumoasa bluza si ai asortat-o minunat cu pantalonii si sandalele ,iti vin foarte bine ,de fapt tu esti o frumoasa , te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa bluzita, iti sta super bine, sa o porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Aghinitei Maria11 iulie 2015, 08:53

    Imi place imprimeul si iti sta foarte bine! <3

    RăspundețiȘtergere