Rochii pentru ocazii speciale



Asa cum stie toata lumea, incepand din luna iunie a inceput sezonul nuntilor, asa ca e obligatoriu sa gasim cateva rochii pentru astfel de ocazii care sa ne scoata trasaturile frumoase in evidenta si care sa atraga admiratia celorlalti.

Si ca toata lumea, si eu am cateva astfel de evenimente in aceasta vara, asa ca am inceput cautarile pentru rochia perfecta, rochie care sa ma multumesca atat ca si culoare, material dar si ca model. imi doresc un model unic, care sa nu mai fie vazut pe la noi si care sa atraga in mod involuntar atentia.

Pentru asta am ales sa arunc o privire pe site-ul  Ever-pretty. Site care m-a lasat uimita, de la asezarea in pagina a produselor, preturile dar mai ales multitudinea de modele de rochii pe care nu le gasim la noi. Iar in cazul in care gasim ceva asemanator, pretul este extrem de mare.

In general nu port rochii lungi insa am gasit cateva modele care m-au facut sa-mi schimb optiunea.
Pentru inceput am ales aceasta rochie neagra cu insertii din dantela alba in zona de sus, atat in spate cat si in fata. Cred ca este un model simplu insa de mare efect, de o eleganta aparte.

Click




Cum movul este culoarea care imi place cel mai mult, am ales o rochie cu maneci trei sferturi pentru un look elegant si sofisticat.
Click



Asa cum am spus ca am vazut cateva modele de rochii lungi care mi-au atras atentia. aceasta albastra a reusit sa ma cucereasca, arata atat de bine, nu-i asa?  Decupajul de la spare este foarte sexy!

Click



Iar acum, la final va arat rochia care este in drum spre mine!! Yeeey!! E o rochie lunga, tot albastra si care arata demential de bine! Abia astept sa o am!

Click



Cum vi se par aceste rochii?

Etichete: , ,