Wishlist de vara



In ultimul timp am primit o multime de haine, mi-am si cumparat destule si inca mai astept cateva colete. Dar ce sa fac, tot nu ma pot abtine si am aruncat un ochi pe Romwe si am vazut o multime de produse tare frumoase si care ma cam tenteaza!

Nu pot rezista deloc  tentatiei si deja am realizat un wishlist.

In primul rand am aruncat o privire la categoria de incaltaminte iar aceasta pereche de pantofi stiletto imi plac la nebunie!! nu am nicio pereche de aceasta culoare si cred ca ar fi cazul sa-mi achzitionez si eu, mai ales ca au o reducere enorma, de la 50$ la doar 9$!!

Click



Si fiindca e sezonul rochiilor, am aruncat o privire si al aceasta categorie. Sunt multe, multe modele insa aceasta rochie mi-a atras in mod deosebit atentia. Are un print deosebit si se potriveste perfect sezonului.

Click



Si fiindca am o slabiciune pentru topurile cu umerii goi, cel ales de data aceasta este unul special, alb si din dantela, perfect pentru plaja sau chiar plimbari in oras. Imi place la nebunie!

Click



Voi ce aveti pe wishlist?