Ceas personalizat



Cand am primit propunerea de la Snapmade, am ramas placut impresionata. Desi, inainte de a accepta oferta lor am aruncat o privire pe site pentru a vedea ce se gaseste si ce produse as putea sa-mi cumpar, fiindca pana in momentul acela nici nu stiam de site.

Initial a vrut ceva. apoi m-am razgandit si iarasi am vrut altceva.  Pe site se gasesc tot felul de lucruri, imbracaminte, accesorii, electronice si postere, care pot fi personalizate exact asa cu vrem noi. Este un site special pentru cadouri personalizate. Mi se pare o idee foarte ingenioasa! Site-ul este perfect atunci cand vrem sa facem un cadou special si unic unei persoane dragi noua.

Produsul pe care mi l-am ales eu este pentru mine ;)) normal. Mi-am ales un ceas foarte finut, cu o curea din imitatie de pile de culoare maro, cadranul am ales sa-l personalizez cu o poza draga mie. Desi in poze nu se vede foarte clar, poza de pe ceas este clara si culorile sunt vii. Imi place la nebunie!

Ceasul se gaseste la categoria Ceasuri alaturi de multe alte modele. Eu va recomand sa aruncati o privire pe site fiindca sunt foarte multe lucruri frumoase iar la comenzile de peste 20$ transportul este gratis.

Ceas: Snapmade





Cum vi se pare ceasul acesta? Stiati de acest site?

Etichete: , ,