Ootd- Choose yellow

O iesire intr-un loc elegant sau o plimbare relaxanta in tr-un parc, outfitul de astazi poate fi alegerea perfecta, totul tine de modul in care accesorizam tinuta si de perechea de incaltaminte pe care o alegem. Eu am ales sa fie o tinuta  eleganta, alegand o pereche de sandale cu toc gros abia ajunse la mine.

Am combinat piesele vestimentare incepand de la piesa de rezistenta- pantalonii. Pantaloni pe care mi i-am dorit de mult, dar care abia acum au ajuns la mine si ma bucur enorm ca sunt ai mei. Au un  print foarte colorat, galben- culoare pe care o alegeam foarte rar pana cum insa cred ca merita atentia mea si imi place cum imi vine. Modelul pantalonilor iti iau putin ochii, este un print alcatuit de dungulite galbene si negre asezate intr-o anume ordine. Materialul este elastic dar talia nu, de acea asa cum puteti vedea in poza am ales sa port o curea. Mi-am ales marimea XL si ca de obicei in  talie imi sunt mari, recunosc ca imi pare rau ca nu am ales L, caci in acest fel s-ar fi asezat si mai bine, la picioare fiind elastici mi-ar fi venit bine, dar asta este.. mie imi plac la nebunie oricum!
Am ales sa ii port cu o camasa galbena pe care o am de ceva timp, v-am mai aratat-o pe blog si cred ca se potriveste perfect cu pantalonii.Este o camasa lejera pe care am ales sa o prind in talie.
La incaltamine mi-am ales sandalutele cele noi, pe care nu le-am purtat niciodata, la acest shooting le-am inagurat. Imi plac mult de tot, materialul este moale, nu ma bat sau ma strang, totusi nu sunt extrem de comode cum m-as fi asteptat, tocul desi este gros, este destul de inalt si acest lucru creeaza putina incomoditate. Insa nu e nici imposil sa merg pe ele, cu siguranta le voi purta destul de des. Au o curea ce poate fi prinsa exact cum ne dorim, mai largi sau mai stranse. Eu mi-am ales marimea 5,5, marime ce corespunde cu nr 36 si imi vin perfect!

Geanta aleasa este si ea una noua, cumparata de curand si pe care abia am asteptat sa o am, am purtat-o de cateva ori si o veti mai vedea in tinutele mele. Este din pielea intoarsa, poate fi purtata atat ca geanta de mana cat si pe umar, lucru care o face foarte versatila. Pe site se gaseste in mai multe nuante,initial o voiam pe marsala insa in ultima clipa m-am razgandit si am ales-o pe khaki, si nu regret deloc!

Sper sa va placa tinuta mea si sa gasiti o sursa de inspiratie!

Camasa: Romwe
Pantaloni: SheIn
Sandale: Amiclubwear
Geanta: Dresslink











Cum vi se pare tinuta de astazi?