Un nou site descoperit! Haine ieftine si transport gratuit

De curand am descoperit un nou site. Am mai vazut fete ce si-au cumparat de pe el, insa niciodata nu am aruncat un ochi pe site, sa vad ce si cum se prezinta.

Asa ca era cazul sa indraznesc "sa ma apropii". Si nu regret! In urma analizei site-ului acum astept si o comanda. E un site ce are produse frumoase, preturi avantajoase, nici foarte mici, nici foarte mari. Insa tin and cont ca transportul in intrega lume este gratuit eu cred ca preturile sunt excelente!

Chiar daca am plasat deja o comanda, nu foarte mare, ce-i drept, nu am reusit sa-mi dezlipesc ochii de pe cateva produse, si o sa va arat un nou wishlist. Sper ca pe viitor produsele sa fie ale mele!

Sa nu va mai tin in suspans, este vorba de site-ul  Zaful!

  Dressfashion Blue Prom Dresses


Click



Click



Click



Click


Nu-i asa ca arata foarte bine produsele?
Voi stiati de acest site?