Cumparaturi Romwe



   Stiti ca Romwe este in  topul celor mai bune site-uri de haine din strainatate, calitate buna si pret la fel de bun. Comenzi am plasat la ei, iar colaborarea cu site-ul mi-a dovedit ca nu m-am inselat si nici nu a fost vreun noroc ca hainele comandate la inceput mi-au placut. De cand colaborez cu ei, niciodata nu am fost dezamagita de caliattea produselor, daca am aleg gresit amrimea, e vina mea :D.
   Ce vreau sa va spun e ca in urma cu ceva timp, mai exact in primavara acestui an, am plasat o comanda maricica la Romwe, dar nu toate produsele mi-au ramas mie, adica am  dat din ele, ba surorii mele, mamei sau prietenelor, in cazul in care marimile nu mi s-au potrivit.
   O sa va arat cateva poze sa va faceti o idee despre produse si daca va plac, si se mai gasesc pe site le puteti cumpara. Produsele sunt superbe, imi plac la nebunie, si sunt foarte calitative la un pret tare bun.
Pulovar rosu



Pulovar mov



Pulovar multicolor




Pulovar negru



Pulovar rosu cu alb



Vesta



Geaca piele



Tricou



Camasa in carouri



Jeansi




    Aceastea au fost produsele pe care nu vi le-am mai aratat pana cum pe site, dar acre meritau sa va fie aratate.
Care v-a atras cel mai mult atentia?