sâmbătă, 21 noiembrie 2015

CONCURS: Castiga 3 geluri de dus Dove



  Am pregatit pentru voi, impreuna cu Dove, un concurs tare frumos. Regulile sunt simple si in urma acestui concurs vom avea 3 castigatoari.
   Premiul consta in 3 geluri de dus fiecare castigator:

  • Dove Deeply Nourishing- 2 bucati
  • Dove Coconut Milk with Jasmine petals- 1 bucata.


   Reguli:
     1.Share acestui concurs pe facebook;
     2. Sa-mi spuneti in comentariu la acest articol, ce beneficii urmariti la gelul de dus pe care il folositi?
    3. Lasati o adresa de mail valida pentru a fi contactati.

   Perioada de desfasurare a concursului este 23.11.2015 - 30. 11. 2015. Regulamentul campaniei promotionale il gasiti aici.

  Castigatorul va fi ales de mine prin random.org. 

  Bafta multa si va astept in numar cat mai mare.

    Later Edit
 Random a ales castigatoarele. Acestea sunt: nr 142- castigatoarea este (pui) barbalata mirela- , nr 61 - castigatoarea este Andreea Cristina Zgripcea-, nr 72 - castigatoarea este - Claudia Stoica- !! Felicitari dragile mele, va voi contacta pentru a-mi trimite datele complete!!








210 comentarii:

  1. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze.

    RăspundețiȘtergere
  2. CATIFELAREA PIELI SI HIDRATAREA

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place ca gelul de dus sa fie cremos,sa hidrateze pielea si sa sa ramana un parfum subtil pe piele dupa folosire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Avramescu Evelina Mihaela
    Beneficile acestui gel: hidratare, catifelare, miros placut, care le si are sunt fan Dove

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa imi curețe pielea si sa aibă un miros placut

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place ca gelul de dus sa fie cremos,sa hidrateze pielea și să am mereu senzația de delicatețe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place ca gelul de dus sa fie cremos,sa hidrateze pielea și să am mereu senzația de delicatețe...

    RăspundețiȘtergere
  8. sa hidrateze pielea si sa lase un miros placut si persistent dupa baie!
    Oana Manolachi

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place ca gelul de dus sa fie dens,parfumat si sa faca multa spuma.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa curete pielea si sa miroasa persistent dupa dus !

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place ca gelul de dus sa fie hidratant sa curete bine pielea, sa ma revigoreze dimineata si sa ma relaxeze seara. Sa lase un parfum discret si placut pielii dupa utilizare. Multumim pentru concurs draga Criss !

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place sa aiba miros placut,sa hidrateze si sa catifeleze pielea !

    RăspundețiȘtergere
  13. În primul rand sa-mi hidrateze pielea și sa lase un miros plăcut după dus!

    RăspundețiȘtergere
  14. În primul rand sa-mi hidrateze pielea și sa lase un miros plăcut după dus!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu vreau ca gelul de dus sa imi lase pielea fina,catifelata si sa persiste mirosul gelului cat mai mult ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1507607306200659&id=100008542125092&pnref=story

      Ștergere
  16. hidratarea si catifelarea pielii
    https://www.facebook.com/minaandmina/posts/1640694206155514

    RăspundețiȘtergere
  17. Curatare si hidratare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa hidrateze intens si sa aibe un parfum placut.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa curete pielea, sa o hidrateze si sa miroasa frumos
    https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/853774434738046?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  20. In primul rand sa curete ,sa hidrateze si sa catifeleze pielea.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna! fb Maria Ene
    Beneficile gelul de dus hidratare, catifelare, miros placut
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=511263535728381&id=100005342163092&pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  22. sa hidrateze bine pielea si sa miroasa frumos

    RăspundețiȘtergere
  23. Mirosul placut,catifelarea pielii si hidratare.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa imi hidrateze pielea si sa aibe un parfum indelungat, multumim.. :(

    RăspundețiȘtergere
  25. Beneficii hidratare, catifelare, miros placut,

    RăspundețiȘtergere
  26. Mie imi plac daca lasa pielea catifelata si prospetime de durata .Naty Moon

    RăspundețiȘtergere
  27. Ador gelurile de dus care miros deosebit, imi curata cu blandete pielea si o lasa hidratata.
    FB Geo Georgiana

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa curete pielea,sa aiba un miros placut si sa fie hidratant.
    share:https://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/935114636579929?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi plac gelurile de dus care iti hidrateaza pielea si care lasa un parfum placut.

    RăspundețiȘtergere
  30. Sa hidrateze si sa aiba un miros placut si indelungat.

    RăspundețiȘtergere
  31. De la gelul de dus aștept sa curețe delicat pielea, sa hidrateze in profunzime si sa lase un parfum subtil dar persistent, lucruri pe care Dove le îndeplinește cu succes.

    RăspundețiȘtergere
  32. De la gelul de dus aștept sa curețe delicat pielea, sa hidrateze in profunzime si sa lase un parfum subtil dar persistent, lucruri pe care Dove le îndeplinește cu succes.

    RăspundețiȘtergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  34. ADOR gelurile de dus !!! De la Dove l-am incercat pe cel clasic. Imi place ca lasa pielea fina si catifelata, ca miroase bine, face spuma multa. Hm, un rasfat !

    RăspundețiȘtergere
  35. Dimineața, seara, doar Dove, sa stii,
    Ma ajuta la revitalizarea pielii
    Nutrium Moisture, spuma cremoasa si bogata.
    Imi fac pielea frumoasa, vizibil mai catifelata,

    Particule exfoliante delicate !
    Imi dau pielii luminozitate...
    Flori de tiare, parfum de mandarine,
    Sunt cea mai rasfatata !

    RăspundețiȘtergere
  36. gelul de dus este nelipsit la mine, imi curata si in acelasi timp imi parfumeaza pielea, lasand-o curata si catifelata la atingere.

    RăspundețiȘtergere
  37. Gelul de dus pentru mine trebuie sa fie unul hidratant, sa curețe foarte bine dar si sa aibă un miros plăcut care sa mă relaxeze după o zi obositoare.

    RăspundețiȘtergere
  38. Sa curete pielea.sa o catifeleze si sa fie un gel bland cu pielea mea deshidratata

    RăspundețiȘtergere
  39. Sa curețe piele,sa aibă un miros îndelungat și sa lasă piele matasoasa,fina

    RăspundețiȘtergere
  40. Sa imi lase pielea parfumata si hidratata!

    ploanda@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  41. Sa hidrateze bine pielea, sa o catfeleze si sa miroasa frumos !! Ador gelurile Dove !!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Sa fie parfumat, sa faca muuulta spuma, sa fie hidratant si cremos, dupa folosire sa am pielea catifelata. <3

    RăspundețiȘtergere
  43. Lenhardt Loredana-Mioara
    Sa fie hidratant, sa aiba textura cremoasa si sa aiba aroma placuta.

    RăspundețiȘtergere
  44. Sa imi hidrateze bine pielea si sa aiba un parfum persitent

    RăspundețiȘtergere
  45. patrausanu emma alexandra21 noiembrie 2015, 03:12

    Sa hidrateze si sa curete bine pielea si sa aibe un parfum placut persistent !

    RăspundețiȘtergere
  46. Sa fie hidratant si sa miroasa bine , sa persiste

    RăspundețiȘtergere
  47. Sa fie cremos si sa lase pielea catifelată si parfumata.

    RăspundețiȘtergere
  48. sa hidrateze si sa catifeleze pielea

    RăspundețiȘtergere
  49. Sa lase pielea moale,nu uscata,sa hidrateze

    RăspundețiȘtergere
  50. Sa hidrateze si sa lase pielea catifelata <3

    RăspundețiȘtergere
  51. In primul rand sa curete ,sa hidrateze si sa catifeleze pielea.
    FB: Gabriela Gabriela Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  52. sa hidrateze si sa catifeleze pielea!-facebook-Cornelia Becheru

    RăspundețiȘtergere
  53. hidrateaza pielea-o catifeleaza-miros placut-si curata pielea delicat FB Miha Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  54. Sa aiba o textura cremoasa, sa hidrateze pielea si sa o curete bine, iar mirosul placut al gelului de dus sa persiste macar cateva ore pe piele. :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Sa-mi lase o piele catifelata si fina.

    RăspundețiȘtergere
  56. Imi place la gelul de dus sa fie cremos,sa hidrateze pielea si sa aiba un miros placut care sa persiste cat mai mult

    RăspundețiȘtergere
  57. Vreau sa curețe delicat pielea, sa hidrateze, sa facă spuma, și sa aibă un miros plăcut, care sa persiste pe piele.

    RăspundețiȘtergere
  58. Eu imi doresc de la un gel de dus sa imi lase pielea hidratata si catifelata...

    RăspundețiȘtergere
  59. Imi plac gelurile de dus hidratante,cu un parfum discret

    RăspundețiȘtergere
  60. imi place gelul de dus care miroase bine, lasa pielea hidratata si catifelata! sa persista pe piele!

    RăspundețiȘtergere
  61. FB;HOSSU CLAUDIA
    G+ HOSSU CLAUDIA
    SHARE; https://www.facebook.com/hossu.claudia/posts/1129602043724143?pnref=story
    GELUL MEU DE DUS IMI PLACE SA FIE PARFUMAT INMIRESMAT SA FACA PIELEA FINA CA DE INGER SA FIE DIFERIT DE ORICEARE GEL CARE L-AM INCERCAT PINA ACUM DOVE SINT CELE MAI BUNE AROMA DE RODIE SI PORTOCALE O ADOR
    PARTICIP SUPER CONCURS

    RăspundețiȘtergere
  62. sa-mi curete pielea si sa o hidrateze, sa o lase catifelata si frumos mirositoare.

    RăspundețiȘtergere
  63. Ghizdavu iuliana simona;sa curete pielea ,sa o hidrateze si sa miroase frumos share;https://www.facebook.com/iulianasimona.ghizdavu/posts/1646412478969681?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  64. Sa hidrateze f bine , sa aibe un miros imbietor care sa ma rasfete pur si simplu !
    share:https://www.facebook.com/caroline.maria.1029/posts/938770272865152?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  65. Hidratare=piele fina si catifelata
    Parfum=senzualitate
    Curăţare=exfoliere

    RăspundețiȘtergere
  66. Sa imi curețe pielea si sa hidrateze pielea

    RăspundețiȘtergere
  67. Imi place gelul de dus Dove pentru ca este cremos hidrateaza si miroase superb. Ador produsele Dove

    RăspundețiȘtergere
  68. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  69. Cel mai important aspect pe care il urmaresc la un gel de dus este acela de a nu-mi usca pielea.
    Pana in prezent, Dove e singurul care nu m-a dezamagit.

    RăspundețiȘtergere
  70. Gelul de dus trebuie sa fie de cakitate in primiul rand astfel sa mi ofere beneficiul de a imi hidrata bine pielea, de a nu mi afecta calitatea pielii cu diferiti compusi, sa miroasa discret si bine, textura cremoasa sa mi dea senzatia de matase.

    RăspundețiȘtergere
  71. Gelul de dus trebuie sa curate si sa hidrateze in aceeasi masura,sa confere prospetime si miros placut,sa relaxezesi sa calmeze pielea...si simturile!

    RăspundețiȘtergere
  72. De la gelul de duş aştept să-mi curețe pielea, să o catifeleze şi să lase un miros plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  73. Sa curete pielea,sa o hidrateze si sa aiba un miros placut dupa folosire.

    RăspundețiȘtergere
  74. fb:Trica Viorica
    Astept sa-mi curete pielea in profunzime si sa imi lase un parfum unic!

    RăspundețiȘtergere
  75. Sa imi hidrateze pielea, sa o lase catifelata si sa aiba un miros placut.

    RăspundețiȘtergere
  76. FB:Janeta Ivan
    Share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/433648070093100?pnref=story
    Sa hidrateze sa curete bine pielea si sa aibe un parfum placut !

    RăspundețiȘtergere
  77. Să mi hidrateze pielea și să miroasă plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  78. Să mi hidrateze pielea și să miroasă plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  79. https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/962499873827412
    De la un gel de dus imi doresc sa imi hidrateze pielea si sa miroasa foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  80. https://www.facebook.com/cristinaelena.antohe/posts/915144445238711
    De la un gel de dus imi doresc sa imi hidrateze pielea si sa aiba un miros frumos.

    RăspundețiȘtergere
  81. link share: https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/949158231820538
    sa fie parfumat, cremos si hidratant

    RăspundețiȘtergere
  82. De la un gel de dus imi place sa-mi curete pielea, sa mi-o lase catifelata si placut parfumata <3

    RăspundețiȘtergere
  83. Doresc de la un gel de dus sa-mi lase o senzatie de prospetime, sa aiba un miros placut, sa nu-mi usuce pielea, sa fie cremos si usor de intins pe piele <3

    RăspundețiȘtergere
  84. O curatare eficienta,hidratare si revigorare.
    Fb Aurelia Dumitru (Alex)

    RăspundețiȘtergere
  85. sa fie hidratant , un miros placut , si catifelare

    RăspundețiȘtergere
  86. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze.

    RăspundețiȘtergere
  87. FB;EMIL HOSSU
    SHARE; https://www.facebook.com/Hossu.Emil/posts/919926308085585?pnref=story
    GELURILE DE DUS DOVE LE ADOR PENTRU CA SINT CREMOASE PARFUMEAZA SI CATIFELEAZA PIELEA IMI ADUC AMINTE DE SEARA DE CRACIUN CIND MI-A DARUIT SOTIA UN GEL DE DUS CU AROMA DE RODIE MIROASE DIVIN

    RăspundețiȘtergere
  88. Sa faca spuma,sa miroasa minunat si sa hidrateze in profunzime

    RăspundețiȘtergere
  89. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  90. Share https://www.facebook.com/vochineci.nikoleta/posts/963919036979975?pnref=story
    Sa miroasa frumos,sa hidrateze si sa revigoreze

    RăspundețiȘtergere
  91. FB: Fonodi Erika
    Share: https://www.facebook.com/fonodie/posts/1026399097423110?pnref=story
    Sa fie cremos, cu multa spuma si miros placut.
    Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  92. Sa fie hidratant si sa aiba miros placut ! https://www.facebook.com/profile.php?id=100009953561026

    RăspundețiȘtergere
  93. hidratarea, mirosul placut, sa curete in profunzime, sa fie catifelat
    https://www.facebook.com/grazia.manase

    RăspundețiȘtergere
  94. Imi place ca gelul de dus sa fie dens si parfumat !

    RăspundețiȘtergere
  95. https://www.facebook.com/monika.medvei/posts/10206070132294296
    Sa imi lase pielea curata, hidratata si parfumata.

    RăspundețiȘtergere
  96. Chesnoiu Mariana : Îmi place ca gelul de să.mi catifelele și hidrateze pielea.

    RăspundețiȘtergere
  97. fb:Oana Maria
    Astept sa-mi hidrateze pielea foarte bine si sa o catifeleze!

    RăspundețiȘtergere
  98. Mie imi place ca gelul de dus sa fie cremos,sa hidrateze pielea !!!

    RăspundețiȘtergere
  99. Urmaresc sa aiba ingrediente de hidratare a pielii pentru ca am pielea sensibila .Fb.GaBriela Zamfir.

    RăspundețiȘtergere
  100. mi-ar place sa imi lase pielea curata ,placut mirositoare si pacuta la atingere!

    RăspundețiȘtergere
  101. Prefer un gel de dus care sa imi hidrateze pielea , sa imi lase pielea foarte catifelata si sa miroase foarte frumos .

    RăspundețiȘtergere
  102. Sa imi curete pielea si sa aiba un miros placut .

    RăspundețiȘtergere
  103. Sa fiu sinceră, iubesc gelurile de dus care hidratează și catifelează, iar dacă mai lasă după limpezire și un miros excepțional ca un parfum de bebeluși, e senzațional.

    RăspundețiȘtergere
  104. Sa fiu sinceră, iubesc gelurile de dus care hidratează și catifelează, iar dacă mai lasă după limpezire și un miros excepțional ca un parfum de bebeluși, e senzațional.

    RăspundețiȘtergere
  105. Sa fie cremos,hidratant si sa aibe un miros placut._ Bibo Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  106. Sa fie cremos,hidratant si sa aiba un miros placut._Bibo Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  107. Sa aiba un miros placut,sa curete,sa hidrateze pielea!

    RăspundețiȘtergere
  108. gelul de dus sa fie cremos,sa hidrateze pielea

    RăspundețiȘtergere
  109. sa curete pielea si s-o hidrateze

    RăspundețiȘtergere
  110. gelul de dus dove face pile fina

    RăspundețiȘtergere
  111. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze

    RăspundețiȘtergere
  112. Eu folosesc gelul de dus pentru hihratare

    RăspundețiȘtergere
  113. Eu folosesc gelul de dus pentru hihratare

    RăspundețiȘtergere
  114. Sa imi curețe pielea
    fb @Emilia Ene

    RăspundețiȘtergere
  115. sa curete pielea si s-o hidrateze
    Ene Alina - aliencrazyneedle@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  116. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze
    fb Lele Handyman
    mail - lelehandyman@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  117. Sa imi curețe pielea
    fb @Emilia Ene
    emilia1348@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  118. Gelul de dus perfect pentru pielea mea este acela care hidrateaza pielea in profunzime, lasand-o moale si catifelata, trebuie sa fie nutritiv, energizant si tonifiant <3
    Email: rodicagranpier@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  119. FB:Badea Simona Gabriela
    curatarea si hidratarea
    gabi_simona_b@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  120. Hidratare, curatare, senzatie de prospetime si miros placut.

    RăspundețiȘtergere
  121. Catifelarea, hidratarea și parfumarea pielii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curatare,hidratare si miros placut. share:https://www.facebook.com/ottyotyy/posts/964044843664035 fb:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=849850991750088&set=a.365252306876628.81784.100001755862643&type=3

      Ștergere
  122. Catifelarea pielii si hidratare ♥
    and.deaconu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  123. Sa ofere catifelare , hidratarea pielii si sa fie un miros placut.
    devigabi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  124. Gelul meu de dus trebuie sa fie cremos ca textura, placut mirositor, sa fie eficient ,dar sa curete bland, nu agresiv, sa-mi lase pielea catifelata si placut mirositoare .:)
    FB ; Corina Cosa
    mail; ccorina3@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  125. o catifelare profunda
    Share concurs: https://www.facebook.com/melinceanu.adrian/posts/676701432466768?pnref=story
    adrianmelinceanu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  126. Imi place ca gelul de dus sa fie hidratant sa curete bine pielea, sa ma revigoreze dimineata si sa ma relaxeze seara. Sa lase un parfum discret si placut pielii dupa utilizare. Multumim pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  127. Sa curete eficient, sa hidrateze pielea si sa aiba un parfum care sa persiste pe piele.
    email: dn_zaharia@yahoo.com
    share: https://www.facebook.com/danutza.florentina/posts/1004324092943295

    RăspundețiȘtergere
  128. FB: Daniela Gabriela Ionescu
    Share: https://www.facebook.com/daniela.ionescu.315/posts/951618928260401?pnref=story
    Mail: dana_xyxy01@yahoo.com
    Un gel de dus ar trebui sa faca multa spuma, sa hidrateze, sa fie usor abraziv si sa lase un parfum discret pe piele.
    Multumim pt concurs.

    RăspundețiȘtergere
  129. Sa curete, catifeleze si sa hidrateze pielea. Mail: antoneta_virtea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  130. Îmi doresc de la gelul meu de duș să îmi lase pielea moale, catifelată și parfumată cât mai mult timp.
    Mail: gavriloiadina@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/986803381362658?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  131. sa aiba miros placut sa hidrateze pielea sa ramana parfumul pe piele FB Rafay Daniela

    RăspundețiȘtergere
  132. ungureanu gabriela22 noiembrie 2015, 04:37

    https://www.facebook.com/gabriela.ungureanu.35/posts/1168984616449874
    Îmi doresc de la gelul meu de duș să îmi lase pielea moale, catifelată și parfumată
    fb ungureanu gabriela
    gaby_mimi18@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  133. Sa imi curețe pielea si sa aibă un miros placut
    hurmuzalina85@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  134. simonasimona862@yahoo.com --> Adresa mea de email

    RăspundețiȘtergere
  135. simonasimona862@yahoo.com --> Adresa mea de email

    RăspundețiȘtergere
  136. un miros discret, placut, sa catifeleze pielea si sa faca spuma suficienta :); blue_t42003@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  137. Sa curate,hidrateze pielea in imrpofunzime si sa lase un miros placut si catifelata. email : ioana_cojan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  138. Birladeanu Ana Maria22 noiembrie 2015, 07:01

    Calitate-pret,ma astept ca gelul ales sa hidrateze,sa curete si sa aiba o textura cremoasa. aniela_aniela22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  139. Multumim frumos pentru acest concurs. Beneficiile pe care le urmaresc eu la gelurile de dus sunt sa curete eficient si delicat pielea, unele pot sa aibe si particule abrazive care poate curata ca o exfoliere a pielii, pret si calitate, sa hidrateze pielea, sa o lase foarte fina la atingere si bineinteles sa aibe un miros placut dar subtil. E-mail: dorina_dan63@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  140. Sa fie cremos ,hidratant si parfumat -Fb Magheran Gruia gruiamagheran @ yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  141. Sa curete si sa hidrateze. my99_rexol@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  142. Sa lase pielea catifelata, hidratata si sa miroasa frumos

    RăspundețiȘtergere
  143. Vasile Mihaela Cosmina22 noiembrie 2015, 09:52

    sa fie frumos parfumat, sa curete pielea, sa faca spuma bogata

    RăspundețiȘtergere
  144. FB;CLAUDIA BERCEA
    SHARE; https://www.facebook.com/claudia.bercea.52/posts/411913039008129?pnref=story
    DOVE ESTE GELUL DE DUS CARE MA FASCINEAZA CATIFELEZA SI PARFUMEAZA PIELEA MA FACE SA MA SIMT DE VIS

    RăspundețiȘtergere
  145. Sa fie hidratant si sa miroasa bine , sa persiste
    vaseavali@yahoo.com
    https://www.facebook.com/valy.hurmuz/posts/807126416063461

    RăspundețiȘtergere
  146. SA NU LASE PIELEA USCATA CI CATIFELATA SI SA HIDRATEZE PIELEA + SA FIE DE CALITATE. YAONYCHIR.YOULOLO@YAHOO.COM

    RăspundețiȘtergere
  147. Sa curete delicata,sa hidrateze in profunzime si sa aiba un parfum placut
    feraruraul05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  148. (puiu) barbalata mirela22 noiembrie 2015, 20:42

    Sa imi curete pielea si sa o hidrateze in acelasi timp, sa ai un miros delicat, atat cat sa-l simti si nu sa te inneci cu el.
    interpiaf@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  149. Sa fie cremos, frumos parfumat, sa hidrateze si sa curete pielea si sa o lase catifelata.
    nicoleta_alexandra1993@yahoo.com
    https://www.facebook.com/nicoleta.alexandra.5099/posts/1670915786519365

    RăspundețiȘtergere
  150. ma astept la hidratare intensa
    iuliasava29@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  151. hidratare in primul rand!
    carmen_g39@yahoo.com
    https://www.facebook.com/oprea.cami.9/posts/992098190832043
    multumim!

    RăspundețiȘtergere
  152. sa curete, sa hidrateze, sa aiba un parfum placut
    badeamihaela07@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  153. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze
    violettvlasceanu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  154. vreau ca gelul de dus sa imi lase pielea fina,catifelata!! sa fie cat mai hifratanta gelul!! <3 Gt_a.maria@yahoo.com
    share https://www.facebook.com/maria.adriana.7/posts/917160498321222?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  155. eu imi doresc ca gelul de dus sa fie hidratant, sa curate delicat , sa fie parfumat si nu ma deranjeaza ca aroma sa persiste!
    Multumesc!
    https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/1099549806731694?pnref=story
    new_nadiabios@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  156. Sa curate,hidrateze pielea in imrpofunzime si sa lase un miros placut si catifelata. e-mail pescleveianamaria@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  157. Curatare delicata si hidratare intensa
    ureche_silvia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  158. Sa nu usuce pielea, sa fie cremos, sa fie parfumat
    kitty_oana6@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  159. Să hidrateze pielea, să lase o piele catifelata si delicată și un miros plăcut și de durată.Ador gelurile de duș Dove.
    elenusa1@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  160. Sa imi hidrateze bine pielea si sa aiba un parfum persitent adynavalyalex@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  161. Sa imi hidrateze bine pielea si sa aiba un parfum persitent adynavalyalex@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  162. share https://www.facebook.com/cristina.vl.35/posts/622773874492839?pnref=story
    criscryssy@yahoo.com
    Sa imi hidrateze bine pielea si sa aiba un parfum placut

    RăspundețiȘtergere
  163. De la gelul de dus astept sa imi lase pielea catifelata,email:mraluca51@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  164. share https://www.facebook.com/porumb.maria/posts/1009593682437105?pnref=story
    marisara15@yahoo.com
    Să hidrateze pielea, să lase o piele catifelata si delicată și un miros plăcut

    RăspundețiȘtergere
  165. fb. Nicoleta Georgescu
    La gelul de dus pe care-l folosesc urmaresc sa fie placut mirositor, sa-mi catifeleze pielea si sa o faca fina la atingere.
    nicoletageorgescu2015@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  166. Sa aiba un efect maxim de igienizare a pielii,sa aiba rol antibacterian si sa hidrateze pielea
    Share-https://www.facebook.com/elena.racovita.73/posts/1639508709644518?pnref=story
    mail-cenzora2012@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  167. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze.
    mail bebebebe_1970@yahoo.com
    Nume Fb Bebe Bebe

    RăspundețiȘtergere
  168. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  169. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  170. Email walterkayac@yahoo.com
    FB Ficea Walter
    Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze.

    RăspundețiȘtergere
  171. Email ficeaolimpia6@yahoo.com
    FB Olimpia Ficea
    Sa curete pielea in profunzime si sa hidratez

    RăspundețiȘtergere
  172. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze. eudania85@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  173. Sa fie parfumat, hidratant si sa imi lase o piele catifelata

    RăspundețiȘtergere
  174. simplu de tot, sa curete, sa catifeleze, sa hidrateze si daca mai e si parfumat atunci e perfect
    gabrielanastase2000@yahoo.com
    share https://www.facebook.com/gabriela.nastase.58/posts/10208169924355321?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  175. Sa curete pielea in profunzime si sa hidrateze, daca se poate sa si catifeleze
    elenanastase@outlook.com

    RăspundețiȘtergere
  176. https://www.facebook.com/ion.oprea.501/posts/923524711060906
    sa curete si sa persiste mirosul
    sukru_f@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere