vineri, 4 decembrie 2015

Idei de cadouri de Craciun



Au mai ramas cateva ore pana va veni Mos Nicolae si pana cand ghetutele noastre vor fi pline de dulciuri si fructe ( sper ca nu si o nuielusa ). Pana la Craciun mai avem putin de asteptat si sunt sigura ca sunteti in cautarea cadoului perfect pentru fiecare membru al familiei, daca pentru Mos Nicolae nu mai avem timp sa cumparam ceva de pe site-urile din strainatate, pana la Craciun comanda noastra va fi la noi, daca o plasam repede-repejor.
In articolul de astazi os a va dau cateva idei de cadouri de Craciun pentru mamele noastre, surorile, matusii, nepoatei si asa mai departe. Cred ca SheIn este preferatul in materie de cumparaturi online pe site-urile chinezesti, nu am avut nicio dezamagire cu ei, referitor la calitatea produselor, cu marimile am mai gresit-o eu, dar nu-i bai.
Am ales cateva produse frumoase rau, pe care mi le-as dori eu sa le primesc ( poate ma aude - citeste- mosul! ) si care cu siguranta vor bucura persoanele dragi.















Voi ce cadouri va doriti de Craciun?

18 comentarii:

  1. Nu pot sa ma decid dar....colierul si puloverul s-ar potrivi bine...cred.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase,imi plac mult ,multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar sănătate pt copii mei și familia mea și cei apropiați mie prieteni virtuali sau nu

    RăspundețiȘtergere
  4. (puiu) barbalata mirela4 decembrie 2015, 09:18

    Cardiganul si esarfa.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac alegerile tale...eu nuj ce mi-as dori de Craciun...poate multe cadouri :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. cardiganul, esarfa si colierul sunt superbe! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. FB.Mariana Cioranu.Imi place ce iti doresti ,poate mosul ti le aduce in dar pe toate.Mi-as dori sa imi aduca in dar pe nepotica mea sa petreaca cu noi sarbatorile pentru ca nu este in acelasi oras cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Esarfa arata super dragut si cosy! :) Ideea perfecta de cadou!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Dintre toate cele prezentate cel mai mult imi place cardiganul....
    Adina Ficea

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar sunt in cautarea cadoului perfect, SheIn ar fi una dintre variantele de site la care voi apela, desi eu de regula prefer aa vad produsele fizic inainte de a cumpara. Frumoase alegeri, nu ma pot decide care imi place mai mult. Sa dea Domnul sa primesti ce iti doresti de Craciun! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac toate hainutele prezentate de tine, dar ador caciula si cardiganul, sunt superbe, ciula cred ca super calduroasa si pufoasa

    RăspundețiȘtergere
  13. NU AI GUSTURI RELE. iMI PLACE MULT ESARFA SI COLIERUL.

    RăspundețiȘtergere
  14. NU AI GUSTURI RELE. iMI PLACE MULT ESARFA SI COLIERUL.

    RăspundețiȘtergere
  15. Toate sunt foarte frumoase. Imi plac mult esarfa si colierul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Toate sunt foarte frumoase. Imi plac mult esarfa si colierul.

    RăspundețiȘtergere