Ootd- Rochie albastra cu insertii de paiete



In ultimul colet Romwe primit, mi-am ales o rochie tare frumoasa. Culoarea m-a atras mult, sarbatorile apropiindu-se, mi se pare ca albastrul si rosul sunt culorile de baza ale sezonului.
Mi-au placut mult si insertiile din paiete, asezate asemenea unui colier in jurul gatului, si cele de 
la maneci. Mi se pare ca ofera eleganat si feminitate.
Este superba rochia in realitate, de fapt, este identica ca pe site. Eu mi-am ales marimea L, conform descrierilor de pe site. Imi vine bine la umeri, in talie si in zona soldurilor, insa nu stiu din ce motiv ( cred ca croiala ei este de vina ) ma tine putin cand fac miscari bruste sau ma aplec. Din pacate rochia este atat se scurta incat nu se poate purta ca si rochie, mai degraba ca o bluza cu o pereche de jeansi negri cum am facut eu, sau cu o pereche de colanti negri. 
Chiar daca trebuie sa o port ca bluza, mie imi place mult, materialul este gros, pe dedesupt are o captuseala si are buzunare in talie. Nu regret ca am ales-o, poate daca nu m-ar fi tinut putin ar fi fost perfecta.

Rochie






Cum vi se pare rochia/ bluza?