marți, 1 decembrie 2015

Ootd- rochie scurta si cizme peste genunchi



Stiti ca v-am spus pe facebook ca am innebunit, incat in luna decembrie eu imi iau rochii cu maneca scurta, dar mi-a placut atat de mult modelul acesta si am vrut-o instant!!
Rochia este potrivita vara sau toamna, fiindca materialul este subtire. Imi place la nebunie design-ul, decupajul sexi din zona bustului, a manecilor si din partea de jos ii ofera tot farmecul. Culoarea imi place de nu mai pot! E marimea S si imi vine perfect, prefer sa o port cu o curea in talie fiindca este larguta. 
Cizmele peste genunchi le-am cumparat eu, sunt din piele intoarsa si merg perfect cu rochia. Sper sa va placa combinatia!








Cum vi se pare tinuta de astazi?

13 comentarii:

  1. Imi plac cizmele enorm de mult! <3
    Anca

    LESS IS MORE
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac la nebunie cizmele peste genunchi! Pana acum nu purtam, dar acum sunt super indragostita de ele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faina rochita, ma tot uit si eu dupa ea de ceva vreme, dar nu am indraznit sa o pun in cos. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. e superba tinuta iar cizmele sunt foarte frumoase!!!sa le porti cu mare drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba toata tinuta, dar ma incanta cizmele....

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult outfitul. Cizmele si rochia se potrivesc de minune. Sa le porți cu drag, pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. (puiu) barbalata mirela1 decembrie 2015, 20:52

    Super tare. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  8. FB:Mariana Cioranu O tinuta la fel de frumoasa ca si celelalte pe care le-am mai vazut.Rochita vine superb pe tine si cizmulitele sint faine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa foc tinuta, iti vine de minune, rochita e superba, iar cizmele le ador

    RăspundețiȘtergere
  10. O rochie splendida, iar culoarea este una din culorile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  11. O rochie splendida, iar culoarea este una din culorile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere