luni, 25 ianuarie 2016

Ootd- Bluza de un albastru aprins



     In acest weekend am fost plecata la munte, asa ca pentru drum mi-am ales o tinuta lejera in care sa ma simt comfortabil si nicidecum incorsetata, asa ca am ales sa port noua camasa sosita de la Romwe, impreuna cu un cardigan lejer.
     Este o tinuta perfecta pentru zilele de relaxare, pentru shopping sau vizite la prieteni. Camasa imi place tare mult, are o culoare extrem de frumoasa, un albastru aprins care ma avantajeaza. Are o croiala frumoasa iar snurul din zona decolteului ii da un aer sofisticat. Eu mi-am ales marimea M, pe care o iau de obicei la bluzele de la ei si imi vine numai bine. Bluza se sifoneaza destul de usor, materialul fiind pretentios, insa nu e un lucru care sa ma deranjeze in mod special.

   Sper sa va placa tinuta mea!








Cum vi se pare tinuta de astazi?

14 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta. Arata foarte bine bluza,mai ales culoarea

    RăspundețiȘtergere
  2. o tinuta frumoasa!! si iti vine perfect! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbalata (Puiu) Mirela25 ianuarie 2016, 10:15

    Frumoasa. Te prinde albastru. Imi place bluzita

    RăspundețiȘtergere
  4. E simpatica bluzita, nu e nici scumpa. Te prinde aceasta culoare. Pupici!Am dat si click!

    RăspundețiȘtergere
  5. este o tinita super ,imi place bluza super ,are o culoare nemaipomenita

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a placut ce am vazut. Bluzita este superba.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tare mult bluza! Arata super!
    <3

    Anca
    LESS IS MORE
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place tare mult bluza! Arata super!
    <3

    Anca
    LESS IS MORE
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place bluza dar cel mai mult cred ca imi plac cizmele. Sunt tare dragute

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa tinuta, bluza superba, dar cizmele sunt si mai superbe

    RăspundețiȘtergere